ادامه مسمومیت دانش آموزان در مدارس

در روزهای گذشته مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان که برخی مسئولان ترجیح می‌دهند از عنوان «بدحالی» برای آن استفاده کنند، در برخی مدارس دیگر تکرار شد

ادامه مسمومیت دانش آموزان در مدارس

اصلاحات نیوز به نقل از اسکان نیوز نوشت : کاربران در شبکه‌های اجتماعی از مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس "شهدای مکه"، "کار و دانش" در فرهنگسرای خاوران تهران و دبستان دخترانه "ابرار" در تهران و همچنین دبیرستان دخترانه "تهذیب" در کرج و مدارس دخترانه "نبوت"، "عصمت"، "عفت" و"الزهرا" در کرمانشاه خبر داده‌اند.

به گفته کاربران، خانواده‌ها و والدین روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین مقابل این مدارس تجمع کردند. گفته می‌شود تعدادی از دانش‌آ‌موزان بر اثر مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده‌اند./اسکان‌نیوز

_

روز دوشنبه مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان که برخی مسئولان ترجیح می‌دهند از عنوان «بدحالی» برای آن استفاده کنند، در برخی مدارس دیگر تکرار شد. بر اساس تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مسمومیت سریالی در مدارس، روز گذشته دانش آموزان مدرسه دخترانه طلوع اسلام تهران، دبیرستان دختران آسمان تبریز، مدرسه دخترانه شاهد شیراز، مدرسة «۱۵ خرداد» کرج، هنرستان دخترانه امام محمدباقر ماهدشت کرج، مدرسة دخترانة امام جعفر صادق در گلشهر کرج، مدرسه دخترانه نسیبه سنندج، مدرسه معلم کرمانشاه، مدرسة دخترانة مولانا در شهرک دانشگاه ارومیه، مدرسة دخترانة فجر در بوکان، مدرسه دخترانه‌هاجر در دیواندره، مدرسه دخترانه شهدای غزه در شهر سقز، و چهار مدرسه در گیلانغریب شامل هنرستان اندیشه، مدرسة راهنمایی ۱۷ شهریور، دبیرستان عصمت و دبیرستان خدیجه کبری را درگیر کرد.

روز‌های یکشنبه و شنبه این هفته هم شاهد بروز این مشکل در تعدادی دیگر از مدارس از جمله چند مدرسه در تهران بودیم. این درحالیست که مسئولان در قبال این موضوع سکوت کرده اند و هنوز هیچ اطلاعی از عوامل بروز این حوادث که در بیش از صد شهر کشور رخ داده ارائه نشده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82758

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر