جنجال انتشار خبر جشن ختنه‌سوران در صفحه اول یک نشریه | واکنش‌ها

انتشار خبر جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.

جنجال انتشار خبر جشن ختنه‌سوران در صفحه اول یک نشریه | واکنش‌ها

جشن ختنه در صفحه اول یک نشریه حاشیه‌ساز شد

دو هفته‌نامه «خرما» که در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد و چهارمحال و بختیاری منتشر می‌شود، در اقدامی عجیب، در صفحه اول خود، اعلامیه جشن ختنه سوران پسر مدیر مسئول این نشریه را منتشر کرد.

در این اعلامیه که در صفحه اول و در ابعادی نسبتا بزرگ به چاپ رسیده، حجت الاسلام شیخ محمد احمد یوسفی که مدیر مسئول دو هفته نامه خرما است، با انتشار مطلبی درباره جشن ختنه سرور فرزندش، از آشنایان و دوستان خود برای حضور در این مراسم دعوت کرده است.

انتشار خبر جشن ختنه سوران در صفحه اول یک نشریه | واکنش ها

بخشی از صفحه اول نشریه که در فضای مجازی منتشر و به دوهفته نامه خرما نسبت داده شده است

چنین اقدامی از سوی مدیرمسوول یک نشریه، واکنش برخی اهالی رسانه از جمله ایمان شمسایی ـ مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های های داخلی ـ را به همراه داشته که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«برای برپایی نمایشگاه مطبوعات برنامه ریزی می‌کنیم و به آمار جالبی برخوردیم. آخرین دوره نمایشگاه سال ۹۶ بوده که ۷ هزار رسانه دارای مجوز داشتیم و اکنون حدود ۱۴ هزار. یعنی صد درصد رشد.

اخذ مجوز هم راحت‌ترین شکل ممکن در قوانین موجود است. ۲۵ سال سن، مدرک کارشناسی و استعلام‌های سوء پیشینه. نه آزمونی نه تایید صلاحیت حرفه ای، پس تعجب ندارد اگر مدیر مسئولی اطلاعیه مجلس سور و سات فرزند دلبندش را در صفحه اول چاپ کند!

به نظر وقت اصلاح قوانین و سازوکار صدور مجوز رسیده ...»

انتشار خبر جشن ختنه سوران در صفحه اول یک نشریه | واکنش ها

همچنین محمد فاضلی نیز به صفحه اول نشریه خرما واکنش نشان داده:

انتشار خبر جشن ختنه سوران در صفحه اول یک نشریه | واکنش ها

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76413

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر