خبر جدید درباره رتبه‌بندی معلمان | ایرادات ویرایش نگارشی لایحه رتبه‌بندی چه بود؟

شورای نگهبان معتقد است اعلام موافقت دولت با طرح رتبه‌بندی معلمان به صورت شفاهی بوده است.

خبر جدید درباره رتبه‌بندی معلمان | ایرادات ویرایش نگارشی لایحه رتبه‌بندی چه بود؟

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بازگشت طرح رتبه‌بندی معلمان از شورای نگهبان به مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است؛ همچنین ایرادات دیگری در حوزه ویرایش نگارشی به طرح وارد داشت.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای معلمان و فرهنگیان | افزایش منابع رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱

وی در رابطه با موافقت دولت با این طرح در صحن علنی و چرایی رد طرح توسط شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان معتقد است که اعلام موافقت دولت به صورت شفاهی بوده است و شورای نگهبان معتقد است که این موافقت باید به صورت مکتوب اعلام شود.

بیشتر بخوانید: خبر مهم کمیسیون آموزش مجلس درباره بار مالی لایحه رتبه‌بندی معلمان | رتبه معلمان بر مبنای نتایج ناشی از فرآیند ارزشیابی تعیین می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان به صحن آمدن مجدد این طرح، بیان کرد: به منظور تأمین نظر شورای محترم نگهبان ایرادات نگارشی موجود در طرح در کمیسیون برطرف شده است و اکنون منتظر ارسال نامه مکتوب اعلام موافقت دولت با اجرای این طرح هستیم تا طرح به صحن آمده و پس از اصلاح بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7261

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • معلم

        به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان شکست شدید معلمان وانصراف خودمان را از لایحه رتبه بندی معلمان اعلام می کنیم.

      • عباس

        دولت چند روز نهایتا سه روز فرصت ارسال نامه کتبی به مجلس را دارد و البته نامه‌ای که از روی صدق و راستی و نشانه‌ای این موضوع باشد که حرف یک مرد سیاسی با عمل و نوشتارش یکسان است در صورت عدم ارسال این نامه با توجه به‌خواسته‌ی بحق فرهنگیان ما فرهنگیان درسی فراموش ناشدنی به دروغگویان و منافقان این نظام بی نظم و ضد قانون خواهیم داد که در جهان سابقه نداشته باشد.

      • عباس

        خبرگزاری عرشه چرا نظرات مردم منجمله فرهنگیان را انتشار نمی‌دهید بنظرم شما یا حکومتی محض هستید و اخبار مردمی که ستم دیده‌اند را نشر نمی‌دهید و این نشانه دشمنی و نفاق شما عزیزان با مردم عزیز ایران است...

      ارسال نظر