خبر خوش برای بازنشستگان /اعلام زمان همسان سازی

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از توافق اولیه دولت و مجلس برای در نظر گرفتن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

خبر خوش برای بازنشستگان /اعلام زمان همسان سازی

برنامه و بودجه با «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» موافقت کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از توافق اولیه دولت و مجلس برای در نظر گرفتن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: شب گذشته جلسه‌ای ۳ ساعته بین رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در نهایت جمع‌بندی اولیه این شد که ما در طول برنامه هفتم توسعه بتوانیم بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به سرانجام برسانیم و هدف گذاری شد که تا پایان برنامه هفتم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع مهم دیگر آن بود که اصلاحات ساختاری لازم در صندوق‌های بازنشستگی انجام شود تا مشکل ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی مرتفع شود.

صبح امروز حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود پول گندمکاران سریع‌تر پرداخت شود، مردم به شدت در فشار هستند و انتظار می‌رود چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بازنشستگان فراوانی این روزها از ما مطالبه دارند که موضوع همسان ‌سازی اجرایی شود. انتظار می‌رود در برنامه هفتم توسعه حتما به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شده و این موضوع اجرایی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینی کیا بیان کرد: ما فصل مربوط به این موضوع را مرعا گذاشته‌ایم و اکنون با دولت در حال رایزنی هستیم و حتما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه مورد توجه قرار خواهد گرفت. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109517

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • داود محمدزاده

        این آقایون برنامه ششم را کامل اجرا نکردند الان به بازنشستگان وعده سرخرمن می‌دهند. فقط جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد . آقایون مجلس، رئیس برنامه و بودجه انکار می خواهد از جیب باباش همسان‌سازی کند که ناراحت هست . شما به فکر بازنشستگان باشید الان سفره بازنشستگان خالیست. به فکر بازنشستگان نیستید حداقل بفکر خودتان در انتخابات باشید.

      ارسال نظر