اتفاق هولناک در تهران /مرگ دو کودک در بوستان زیتون +عکس

براساس این خبر روز پنجشنبه در منطقه 21 ؛ دو پسرخاله 8و 11 ساله در پارک‌زیتون ناحیه 3 در مخزن آب رسانی فضای سبز غرق شدند.

اتفاق هولناک در تهران /مرگ دو کودک در بوستان زیتون +عکس

عصر روزجمعه یکی از کانال های خبری شهری ازفوت دو کودک در پارک زیتون در ناحیه ۳ منطقه ۲۱ خبر دادند  عملکرد  شهرداری انقلابی باز هم قربانی داشت و در حادثه‌ای بی‌سابقه دو کودک به علت ناایمن بودن شرایط بوستان در مخزن آب پارک زیتون غرق شدند.

 براساس این خبر روز پنجشنبه در منطقه ۲۱ ؛ دو پسرخاله ۸و ۱۱ ساله در پارک‌زیتون ناحیه ۳ در مخزن آب رسانی فضای سبز غرق شدند.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در این رابطه به اکوایران گفت : متاسفانه این خبر صحت دارد ، روز گذشته دو خانواده که با هم فامیل(باجناق) هم بوده اند از شهرک قدس برای تفریح به پارک زیتون می روند کودکانشان در محوطه پارک مشغول بازی بودند که به انتهای پارک که مخزن آبی بوده می روند .

وی ادامه داد:براساس گزارشی که منطقه به ما داده توپ آنها داخل مخزن افتاده و یکی از کودکان برای برداشتن توپ به داخل مخزن می رودو غرق می شود و احتمالا کودک دوم هم برای نجات کودک اول به داخل مخزن رفته که او هم غرق شده است . 

امانی اضافه کرد : شهرداری منطقه در پی پیگیری اعضای شورا این اتفاق را تایید کرده و گفته شده دور مخزن دو متر تا دو متر فنس کشی شده ،این که چطور این کودکان از فنس بالا رفته و به مخزن افتاده اند را باید بررسی کنیم ، فردا برخی از اعضای شورای شهر از جمله من به این بوستان می رویم و ابعاد حادثه مورد بررسی قرار می گیرد . 

پارک زیتون تهران

پارک زیتون تهران

پارک زیتون تهران

توضیح شهرداری 

 شهرداری زاکانی و مرکز ارتباطات آن در اقدامی غیرمسئولانه با وجود گذشت ۲۴ ساعت از اطلاع‌رسانی در این باره خودداری کرده‌اند، تا اینکه امروز صبحش نبه اطلاعیه ای از سوی شهردرای منتظقه منتشر شد 

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران در پی حادثه بوستان زیتون محله وردآورد، توضیحاتی را ارائه کرد.

روابط عمومی منطقه ۲۱ تهران اعلام کرد که، عصر پنج‌شنبه، دوم شهریورماه، دو کودک در بوستان زیتون محله وردآورد در حال بازی بودند که توپ آنها داخل حوضچه آب خام افتاده و با وجود محصور بودن حوضچه، قفل بودن در ورودی و وجود علائم هشدار دهنده عدم ورود به محوطه و شنا کردن، اقدام به بالارفتن از فنس‌ها جهت برداشتن توپ از آب می‌کنند.

این گزارش می افزاید؛ پس از عدم توجه به موارد فوق و ورود به محوطه، کودکان با بی احتیاطی، وارد حوضچه شده که در محوطه آب گیر می‌افتند. برخی حاضران در محله حادثه، از فنس عبور کرده و با حضور عوامل آتش نشانی و کندن بخشی از فنس‌ها، کودکان از آب بیرون کشیده می شوند.

بر اساس این گزارش، پس از بیرون آوردن کودکان، از طریق نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده و شنیده ها حاکی است در این حادثه، متاسفانه دو کودک جان خود را ازدست می دهند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103161

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر