استقلال

ستاره استقلال برای دربی گرم شد

یکی از بازیکنان تیم استقلال که در نیمه دوم دیدار مقابل همنام اهوازی به میدان رفت به نوعی آماده دیدار هفته پنجم شد.

ستاره استقلال برای دربی گرم شد

یکی از بازیکنان تیم استقلال که در نیمه دوم دیدار مقابل همنام اهوازی به میدان رفت به نوعی آماده دیدار هفته پنجم شد.

به گزارش عرشه آنلاین، از جمله بازیکنان تیم استقلال که پس از پایان فصل گذشته صحبت از جدایی اش از استقلال مطرح می‌شد سعید مهری بود که در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان با مدیریت باشگاه، پیرو جلسه حضوری با جواد نکونام به جمع بازیکنان استقلال در تمرینات اضافه شد و در این تیم ماند.

سعید مهری که در بازی‌های قبل یا جزو بازیکنان نبود و یا فقط نیمکت نشین استقلال می‌شد در دیدار مقابل استقلال خوزستان از دقیقه ۷۸ به جای سید ابوالفضل جلالی وارد میدان شد.

سعید مهری که فصل قبل نیم فصل اول ضعیفی را پشت سر گذاشت در حد فاصل مسابقات جام جهانی زیر نظر ساپینتو به مهره محبوب و قابل اعتماد مربی پرتغالی تبدیل و یکی از مهره‌های ثابت استقلال تا پایان فصل بود.

حالا سعید مهری پس از حضور ۱۲ دقیقه‌ای در دیدار مقابل استقلال خوزستان به نوعی از سوی سرمربی تیم گرم شد تا با تجربه سه بار حضور مقابل پرسپولیس (دو بازی رفت و برگشت لیگ و فینال جام حذفی) در فصل گذشته به عنوان یکی از با تجربه‌های استقلال در رویارویی مقابل پرسپولیس در فاصله باقیمانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ خودش را برای این دیدار مهم گرم کند.

مهری فصل قبل در ۲۷ بازی به مدت ۱۶۴۶ دقیقه برای استقلال به میدان رفته بود و تنها یک بار موفق به گلزنی در هفته بیست و ششم شد. دیدار مقابل هوادار که با نتیجه ۱-۶ به سود استقلال تمام شد و مهری زننده گل چهارم در دقیقه ۸۵ بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103770

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر