طرح ساماندهی کارکنان دولت از دستور کار خارج می‌شود؟ خبر مهم درباره وضعیت نیروهای شرکتی

رئیس کمیسیون اجتماعی اطلاع داده که یک‌شنبه هفته بعد طرح در کمیسیون نهایی شده و سه‌شنبه برای تصویب نهایی به صحن می‌رود.

طرح ساماندهی کارکنان دولت از دستور کار خارج می‌شود؟ خبر مهم درباره وضعیت نیروهای شرکتی

از طرح ساماندهی کارکنان چه خبر؟طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و پیمانکاری در بخش های دولتی با وجود تصویب نمایندگان، همچنان گرفتار پاس کاری بین مجمع تشخیص مصلحت و مجلس، دولت و شورای نگهبان است.  طرح ساماندهی کارکنان پس از چند سال و تصویب نهایی در مجلس  مغایر با سیاست های کلی نظام تشخیص داده شده است

برخی منابع خبری گفته اند به نظر می رسد این احتمال وجود دارد با توجه به در پیش بودن بررسی لایحه   بودجه سال ۱۴۰۳ و همچنین انتخابات مجلس این طرح فعلا از دستور کار خارج شود.با این حال نماینده جمعی از کارگران قراردادی و شرکتی از رایزنی با مجلس برای در دستور کار قرار گرفتن این طرح خبر داد

رئیس کمیسیون اجتماعی نیز وعده داده که یک‌شنبه هفته بعد طرح در کمیسیون نهایی شده و سه‌شنبه برای تصویب نهایی به صحن می‌رود.

طرح ساماندهی هفته آینده به صحن می‌رود؟

رامین اناری از تصمیم کمیسیون اجتماعی مجلس برای نهایی شدن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد

رامین اناری، نماینده جمعی از کارگران قراردادی و شرکتی، در تماس با خبرنگار ایلنا، از رایزنی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای به پایان رساندن طرح ساماندهی خبر داد.

 

او گفت: با توجه به آمدن لایحه بودجه به کمیسیون‌ها دیگر وقتی تا پایان مجلس برای بررسی نهایی طرح ساماندهی باقی نمی‌ماند؛ اعضای کمیسیون اجتماعی و رئیس این کمیسیون اعلام کردند قصد نداریم طرح ساماندهی را به مجلس بعد موکول کنیم و قرار شده در هفته آینده کار به سرانجام برسد.

 

به گفته اناری، رئیس کمیسیون اجتماعی اطلاع داده که یک‌شنبه هفته بعد طرح در کمیسیون نهایی شده و سه‌شنبه برای تصویب نهایی به صحن می‌رود.

 

این فعال کارگری تاکید کرد: نمایندگان مجلس در این مدت با اعضای شورای نگهبان و دولتی‌ها رایزنی کرده‌اند و امیدواریم طبق وعده‌ای که به ما داده‌اند، طرح ساماندهی استخدام هفته بعد به صحن علنی مجلس برود و نهایی شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120736

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر