ریحانه پارسا عکس جدیدی از خود منتشر کرد

ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویر جدیدی از خود منتشر کرد

ریحانه پارسا عکس جدیدی از خود منتشر کرد

ریحانه پارسا ، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویری جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.ریحانه پارسا  بازیگر پر حاشیه ی ایرانی متولد سال 77 و اهل تهران است.لیسانس بازیگری دارد و کارش را با تئاتر شروع کرده است .بازی ریحانه پارسادر فیلم پدر از جمله کارهای درخشان این بازیگر در کارنامه ی اوست.ریحانه پارسا مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

ریحانه پارسا در عکس تازه‌اش شبیه بازیگر مطرح خارجی شد

ریحانه پارسا در عکس جدیدش، ژستی شبیه آدری هیپبورن به خود گرفته که مورد توجه قرار گرفته است

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا چندی پیش نیز با انتشار عکس هایی از خود نوشت: جوان بودیم و جویای نام، سال هزارو سیصد و نود و پنج.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

گالری عکس های جدید ریحانه پارسا را اینجا ببینید

ریحانه پارسا چندی پیش توییت جدیدی منتشر کرد و در آن از ساخت فیلم زندگینامه‌اش به نام «زمان یک ماهی» خبر داد. ریحانه پارسا خودش کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرده است، در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که کارگردانی فیلم جدید خود را به تازگی به پایان رسانده است.

ریحانه پارسا دوسال پیش  به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر سابق مهدی کوشکی بود البته ریحانه پارسا پس از مهاجرت اعلام کرد که هیچ‌گاه با کوشکی ازدواج نکرده است.

ریحانه پارسا حواشی زیادی در ترکیه دارد اما هیچ گاه عکسی دو نفره که به حواشی ازدواج و روابط عاشقانه اش دامن بزند منتشر نکرده بود تا امروز که با انتشار عکسی از فرد جدید زندگی خود رونمایی کرد. بسیاری از کاربران با گذاشتن کامنت های ازدواج ریحانه پارسا در ترکیه را تبریک گفتند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97210

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر