بازگشت ریحانه پارسا به ایران جدی شد | پیشنهاد کارگردان معروف به ریحانه پارسا | ازدواج ریحانه پارسا با بازیگر معروف ترکیه‌ای

به تازگی ویدئویی از کارگردان «گشت ارشاد3» منتشر شده است که در آن درباره ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی صحبت‌های جالبی کرده است.

بازگشت ریحانه پارسا به ایران جدی شد | پیشنهاد کارگردان معروف به ریحانه پارسا | ازدواج ریحانه پارسا با بازیگر معروف ترکیه‌ای

 ریحانه پارسا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران ایرانی است. شایعاتی درباره بازگشت ریحانه پارسا به ایران وجود دارد. کاربران در فضای مجازی خواستار توضیح ریحانه پارسا درباره بازگشتش به ایران شدند. ریحانه پارسا نیز در لایوی درباره برگشتش به ایران صحبت کرد.

حمایت سعید سهیلی از ریحانه پارسا و گلشیفته فرهانی

 سعید سهیلی از گلشیفته فراهانی به عنوان ستاره سینمای ایران و جهان نام برد و گفت شهادت می‌دهم که دختری از او معصوم تر، محجوب تر، آرام‌تر و بی‌حاشیه‌تر ندیدم.

بیشتر بخوانید: دختری معصوم‌تر، محجوب‌تر و آرام‌تر از ریحانه پارسا ندیدم | گلشیفته فراهانی یک ستاره است

سعید سهیلی از گلشیفته فراهانی به عنوان ستاره سینمای ایران و جهان نام برد و گفت شهادت می‌دهم که دختری از او معصوم‌تر، محجوب‌تر، آرام‌تر و بی‌حاشیه‌تر ندیدم. باید ببینیم چه کردیم که اینها می روند و چه باید بکنیم که نروند.

این صحبت‌های جدید سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد۳ باعث شایعه‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی ریحانه پارسا به ایران شده است.

این بازیگر هنوز به این شایعات پاسخی نداده است.

رابطه ریحانه پارسا با بازیگر ترکیه‌ای

ریحانه پارسا ویدیویی از پیاده‌روی رمانتیک‌اش با یک پیرمرد ترکیه ای منتشر کرد و نشان داد که در خیابان استانبول در حال قدم زدن هستند.

برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می گویند که احتمالا با وجود بی پولی او، راضی شده تا نامزد کنند. هر چند خودش می گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

ریحانه پارسا

در ویدئوی دیگری که ریحانه پارسا به همراه پویان مختاری منتشر کرده، آن‌ها در حال خنده‌های لوس و بی‌دلیل هستند که برای جلب توجه هر چه بیشتر صورت می‌گیرد. ریحانه پارسا کسی که زمانی آینده بازیگری ایران به شمار می‌رفت، اکنون در ویدئوهای لوس شاخ‌های مجازی حاضر می‌شود.

ریحانه پارسا در این لایو صحبت‌های جدیدی درباره بازگشت به ایران مطرح کرد.

ریحانه پارسا

در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

شایعه مرگ ریحانه پارسا

شایعه فوت ریحانه پارسا به دلیل قتل یا خودکشی و... در فضای مجازی چند ساعتی جنجال به پا کرد و عاقبت با خبری که آخر شب از سلامتی خود داد، همه به این نتیجه رسیدند که این هم یکی دیگر از بازی‌های این جماعت صیادان فالوئر (دنبال کننده) است.

ریحانه پارسا یک بازیگر جوان معمولی بود که در سریالی به نام  (پدر) تابستان سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد و در صحنه ای از آن پسر جوان نقش اصلی برای فرار از دست ۲ دختر دانشجو، خودش را از پنجره دانشگاه به پایین پرتاب می‌کرد. در آن زمان این صحنه سریال جنجال زیادی به همراه داشت و نه بازی ریحانه پارسا، اما آنچه که باعث جنجالی شدن ریحانه پارسا شد همزمان با اتمام پخش سریال پدر، ریحانه پارسا عکس‌هایی متفاوت با آن ظاهری که در تلویزیون از او دیده شده بود را تحت عنوان مدل برای یک برند لباس و ... در فضای مجازی منتشر کرد.

بعد از آن فعالیت هنری نداشت تا در سال ۹۸ در فیلم خوب، بد، جلف ۲ (ارتش سری) پیمان قاسم خانی بازی کرد. که آن هم به دلیل حرکات عجیب و غریب (انواع ژست و ادای عشوه‌گونه برای عکاس‌ها) که در جلسه مطبوعاتی فیلم در جشنواره فجر از خود نشان داد باز با حاشیه همراه شد!

غیر از این یک سریال و یک فیلم از او هنر آفرینی دیگر وجود نداشت. اما در شروع روزهای کرونایی (اسفند ماه سال ۹۸) خبر ازدواج او با مهدی کوشکی (بازیگر) سر و صدای زیادی در فضای مجازی داشت. دلیلش هم معلوم است اختلاف سنی ۱۸ ساله آنها و ... و بعد هم رفتن به ترکیه و پیوستن به گروه‌های سایت‌های شرطبندی و... ارتباط با افراد سایت های شرطبندی مانند پویان مختاری و ... انواع جنجال‌های ریز و درشت از ترکیه تا به این خبر قتل یا خودکشی آخر.

ریحانه پارسا

شکی نیست شخصیت فردی هر کس و شرایط تربیتی او در خانواده و ... بسیار مهم است اما عواملی هم در کنار این موارد قرار  می‌گیرد که نه تنها بی تاثیر نیستند بلکه بعضی وقتها سرنوشت ساز می‌شوند.

پرسش این است که ریحانه پارسا زمانی که در ایران بود و فقط یک سریال بازی کرده بود چرا به برنامه پربیننده آن زمان تلویزیون "خندوانه" دعوت شد؟ که بگویید من اینجوری فکر می‌کنم و هر چه کرده ام قبلا به آن فکر کرده ام و ... !

در فضای مجازی هم هرچه وجود دارد از همین برنامه‌ها و گفتگوهاست تا بعد به مرحله لایو گذاشتن در اینستاگرام می‌رسند. پرسش این است چرا با یک حضور بسیار ساده در یک سریال و یک فیلم او را در جایگاهی قرار دادند که انگار تاریخ سینما وتلویزیون این کشور به قبل از او و بعد از او تقسیم شده است؟

چرا یک پلتفرم اینترنتی برنامه ای با اجرای اشکان خطیبی (بازیگر، موزیسین، نوازنده و ....) تولید کرد که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را مقابل مخاطب گذاشتند تا از آشنایی و چگونگی ازدواج، زندگی مشترک و ... به بینندگان اطلاع رسانی کنند! مگر آنها که هستند و چه کارنامه‌ای دارند که بگویند چه اتفاقاتی در این مدت یک، دو ماه بعد از ازدواج داشته‌اند و مردم چه گفته‌اند و شما چه؟ کدام یک از شما مهربانتره؟ کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟ کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و ... ! اصلا این زوج گرامی غیر از حاشیه ازدواج مدل کودک همسری چه سابقه هنری دارند و چه کرده‌اند که به چنین جایگاهی ارتقا یافتند؟
 

ریحانه پارسا

قابل ذکر است که در سطح جهان هم نمونه های مشابه وجود دارد یکی از معروفترین آنها «آماندا باینز» است که از کودکی و نوجوانی در زمینه بازیگری در هالیوود فعالیت داشت و بسیار هم موفق بود اما بعدتر به دلیل اعتیاد و دچار شدن به اختلالات شخصیتی کاملا به ورطه نابودی کشیده شد، اما باز کارنامه هنری آماندا باینز و کسی چون ریحانه پارسا اصلا قابل قیاس نیست او بیش از 10 فیلم سینمایی بین المللی و 10 سریال هالیوودی و چند آهنگ در کارنامه دارد.

کم جوان و نوجوان موفق در این مملکت وجود ندارد، از برندگان مدال‌های طلا و نقره المپیادهای علمی جهانی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر و ... در سطح جهان و یا مدال آوردن ورزشکاران رشته های مختلف از کشتی و بوکس گرفته تا شطرنج و ... کی یک بار یکی از این افتخار آفرینان را به تلویزیون آوردید و یا یک صدم ریحانه پارسا او را مطرح ساختید؟!

برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی چه کردید در صداوسیما و رسانه های رسمی و غیر رسمی کشور؟ همین الان این جوانان کشتی‌گیر که یک مدت پیش این افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند را چند بار در تلویزیون آوردید و یا با آنها گفتگویی اینترنتی انجام دادید؟ واقعا اسم مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود تا وقتی که فوت کرد و تازه جامعه فهمید که چه کسی را از دست داده‌ایم!

اگر جایی ریحانه پارسا یا امثال او باشند تمام دوربین‌ها به سمت آنها می‌چرخد چرا چون سطحشان همین است! صداوسیما، پلتفرم‌ها ، رسانه‌ها و ... که همیشه هم دم از فرهنگ سازی و الگو سازی می‌زنند هم ذائقه‌شان همین افراد است برای کسب بینده بیشتر و این افراد هم حاشیه بیشتر می‌سارند تا بیشتر دیده شوند، و متاسفانه تکرار این چرخه معیوب!  آیا غیر از این است که همین نمونه پارسا را تشریح کردیم؟!

و این گونه است که در مراحل بعدی کاسبان فالوئر و صیادان فالوئر ساخته می‌شود و پا به عرصه ظهور می‌گذارند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1466

  • حمید خوش چهره

    واقعا از مردم در تعجب هستم که دنبال کننده چنین شخصی هستن.
    این همه اساتید و افراد متشخص در جامعه داریم که اصلا شناخته شده نیستن اونوقت متاسفانه مردم ما فالوئر این افراد روانی شدن.

    • ناشناس

      باسلام خیلی زیبا مطلب عنوان شده بود بها دادن به این افراد در برنامه رسانه ای بسیار غلط میباشد چون ظرفیت ندارند واقعا متاسفم برای این دختر با سن کمش

  • ناشناس

    این افراد را باید کنار گذاشت بی شخصیت ها ابروی ما وایران را می برند

  • ل.ط

    موافقم
    این افراد بی ایمان و فاسد ارزش نگاه کردن هم ندارند چه برسد به دنبال کردن
    کاش واقعا خودکشی میکرد

  • سلطان غم

    سلام.جای تآسف داره مردم‌ماکسی رودنبال نمیکنن.که ازش استفاده کنن.این همه افراد داریم که مشهورونامی هستن.موردقبول تمام مردم دنیاهستن.انوقت میرن فالور ادمای قمارباز.وکسانی میشن که عکس ناموس خودشون میزارن که همه نگاه کنن.ازاین راه پول درمیارن.دیدم تولایو خانمهای واقایونی قربون صدقه این افرادمیرن..دیشب دوزن ازکرمانشاه ومشهد.تولایو.وقتی بادنیاحرف میزدن انگار بارئیس جمهورکشوری داشتن حرف میزدن.مردموفریب میدن ازاین راه فالورجم میکنن ومردمو نردبان پول دراوردن خودشون کردن.مردم مانمیدونم ساده هستن ونمیدونن ایناکی هستن.یاخودشون زدن به اون راه.بااینکه خبرفاسدبودن این افرادفاش شده..ملت دارن فریب میخورن متآسفانه به طمع اینکه اوناهم فالوردار بشن.هرکاری واسه این افرادمیکنن.درصورتی اینها باکمپانی اینستا یوتیوپ هماهنگ هستن پول میگیرن.ملت شمافقط باعث.ترقی سایتای قمار وشرط بندی این افرادمیشید.خواهشآچشمهاتون بازکنید.واسه ملت شریف ایران زشته.دنبال این زالوها راه بیفتن.موفق وپایدار

    • ناشناس

      عالیییی حرف زدی ممنونم واقعا هم همینه

  • ملیکا

    واقعا حقیقت بیان کردین .صدا و سیما و جامعه سطح فرهنگشون بسیار پایین اومده وفقط ضد فرهنگ مملکت ما کار میکنند خدا ازشون نگذره .خدا محوشون کنه ازین دنیا ک آدمهای سطح پایین رو الگو سازی میکنند برای جوانها

    • علی

      از سربازان گمنام امام زمان می خواهیم افرادی مانند پارسا و تتلو و کیمیا علیزاده و مزدک میرزایی را در گونی خالی سیب زمینی که خاکی هست کرده و برای تادیب به کشور بازگردانند

    • سید

      حالا حرف میزنه اگر بیفت یک گوشه بی پول برمیگرد
      هرکه باز ماند از اصل خویش بلز جوید روزگار وصل خویش

  • ناشناس

    لطفا در زندگی شخصی دیگران دخالت نکنید ریحانه هم زندگی شخصی به خودش ربط داره مگه ریحانه تو زندگی شخصی شما دخالت میکنه

    • ناشناس

      چی میگی واسه خودت کسیکه زندگیش رو خودش می ریزه وسط دیگه نباید بگه کسی کار نداشته باشه ،خودش باید حریم شخصی نگه داره

    • ..

      چی‌میگی‌ وقتی خودش زندگیشو توفضای مجازی قابل دید همه میزاره یعنی خودشو جای قضاوت گذاشته مردمم ببین نظر میدن.
      واینکه میتونم فقط بگم امسال این جزعقده چیزی ندارن فقط برای جذب فالور دیده شدن با ابروی خودشون خانوادشون بازی میکنن
      دختر حرمت داره کاش یکم حیا داشتی .)))

  • سلطانی

    واقعا متنتون عالی بود. حرف دل خیلی از مردم رو زدید. واقعا اینها فقط قصد تنزل هر چه بیشتر فرهنگ و در این جامعه دارن.

  • حمیدرضا دادگان

    سلام
    متأسفانه امروز رسانه باعث به وجود امدن خیلی از مشکلات هست رسانه های داخلی ،خارجی (رسانه های ایرانی خارج )نه فقط در هنر در اقتصاد و سیاست تمام این رسانه ها حمایت میشوند و با خط مینویسند

  • نگین

    عالی بود حرف دل مردم رو زدید

  • ساناز

    با سلام من به عنوان یک دلسوز جوانان ایرانی حرف میزنم خیلی دلم میخواست این دختر را برای درمان اختلالات شخصیتی به کشور با کمک خانواده شون می آوردند ودرمان میشد و به زندگی بر می‌گشت بیشتر کارهایش از روی دلتنگی برای کشور و خانواده و مردم است چه بسا بعد از سریال پدر نباید رها میشد خلاصه دامون میخواد این جوان را نجات دهید

  • ناشناس

    احسنت ....حرف دل مردم رو زدید

  • ناشناس

    دقیقا موافقم
    کسی که در جایگاهی نباشد که بتوان اورا بزرگ کرد معلومه که از همه چی خارج میشه

  • علیرضا

    بسیار عالی درود

  • ف

    ببخشید همه این ادمای معمولی رو شما سایتها شاخ کردید وبدبختشون کردید وحالا غیبت مجازی پشت سرهمه راه انداختین خجالت هم خوب چیزیه

  • ف

    واقعا چرا باید زندگی خصوصی وکار وخوراک و.......‌شخصی فردی در سایتها تبلیغ بشه ومورد توجه قرار بگیره لعنت برهر چیز مجازی که هیچ حرینی برای کسی نگذاشته

  • ناشناس

    واقعادرده که هنرمندانمون اکثرا البته نه همه ولی بیشترشان بی هویت وخودباخته اند وپول مردم ایران عزیزمون را به جیب می زنند وبه فرنگ می رن وانان خودباخته ای بیش نیستندشایدوحتماخودمان مقصریم بزرگشان می کنیم وهزینه می کنیم برای کسانیکه بدلایل خودباختگی وبی هویتی وننرانه بدلایل عجیبم وغریبم به فرنگ می گریزند واقعاسوال؟ایا کشورهای دیگرمشکلات ندارند ویا مابقی مردممون درخوشی ها غرقند جالب انکه به کشورهایی می روندکه بیشترازانان خنجرخورده ایم وچطورمی توانند باپول مردم ایران خوش باشندو خوش بگذراننددرحالی که مردممون بامشکلات اقتصادی ساخت همان کشورها روبروهستندامیدوارم هیچکدامشان به رفاه واسایش نرسند حال به هردلیلی که میخواهدبروند شایدتنگ نظرباشم ولی دیگر توان گشاده نظری ندارم.

  • زهره

    کاملا با متن بالا موافقم.همیشه در برنامه های تلویزیون از بازیگران دعوت می شود مگه اونا به جز بازیگر چی هستند.من شخصا شاعر معروف سبزواری را پس از مرگش شناختم.کلی نابغه داریم اونا رو دعوت کنن تا مردم بشناسن .واقعا حیف وقت که این برنامه هاروببینیم.یعنی تهیه کنندگان سطح کارشون درهمین حده

  • اذر

    چرادربرنامه های پربیننده ی تلویزیون بازیگران را دعوت می کنن .این همه نابغه و ورزشکار فیزیکدان وغیره .اینا همش عمل توانایی تولیدکننده ها رو نشون می ده که دستشون فقط به هنرپیشه ها می رسه.

    • ناشناس

      احسنت عالی گفتی مشکل بازیگران از اونجا شروع شدکه تافته جدا بافته شدند

  • مرتضی

    سلام
    این رفتارها و عکسها و فیلمهایی که از این قبیل افراد( مهاجرت کنندگان) پخش میشه بیشتر واسه دیده شدن و جمع کردن فالورهاست. که این روش کسب درامده. خیلیا ازاین روش پول درمیارن و شغلهایی از قبیل سایتهای شرط بندی دارن.
    ولی بنظرم اشتباه کرد رفت. میتونست توایران بمونه و بخاطر سن کم و قیافش میتونست موفق باشه

  • ناشناس

    واقعا خاک بر سر. صدا سیما و سینما گران ایرانی
    که چنین. بی ند و باری. را در میان. سلبریتی‌ها شایع کردند
    و دولتهای رذل لیبرالی هم به آنان بال و پر دادند تا با دستمزدهای نجومی
    برای خودشان در کشورها بچرخند
    و بی بند و باری را در این کشور به نمایش گذارند

  • ناشناس

    احسنت به بیان شیوا و حقیقی شما

  • مسعود

    تمام صحبت ها و نظرات حقیقت محض است و درود بر شرف شما و کسانی که حقیقت جو و حقیقت گو هستند

  • زهره

    خدارو شکر یکی پیدا شد حرف دل ما رو زد قربون حرف زدنت فضای مجازی پر شده از این بازیگران وسلبریتی ها که غیر از عمل زیبایی و رسوایی و لاابالیگری هیچ هنری ندارند قربون مرامت

  • ناشناس

    قضاوت نکنین الکی، شاید این زن چندوقت دیگه ازاین کاراش پشیمون بشه و توبه کنه، از کجا معلوم

    • ناشناس

      دقیقا

    • پارسا

      فعلا که پشیمون نشده خیلیم خوشحاله

  • امیر

    انشاالله که برنگردی

  • ناشناس

    اینجام فرش قرمز واسط پهن نکردن بیای

  • مادر

    باسلام من چشم پدر مادرش می‌بینم مقصر ند که دختر به این سن کم پشتش نبودن این نظرات کاربران بیشتر بسمت نابودی کشون امیدوارم خداوند هدایتش کنه

  • حمید

    یه چیزی که همیشه مشهوده، اینه که تعداد زیادی آدم میان تو صفحه هایی که مربوط به این خانم هست می نویسن که این سایتا بزرگش کردن و آوردنش سر زبونا و ارزش بها دادن نداره. سوالی که مطرح می شه اینه که اگه ارزش نداره چرا هجوم میارید و می نویسید که ارزش نداره؟! در آخر هم امیدوارم که توی آموزش و پرورشمون بتونن عزت نفس و خودنگهداری و خیلی صفات دیگه رو به دانش آموزان یاد بدن(نه اینکه فقط تو کتاب بنویسن و بگن برا امتحان حفظ کنین و زیرشو ماژیک فسفری بکشن) که کار به اینجا ها نکشه و استعداد های مملکت اینجوری هدر نره. من واقعا دلم می خواد که مشکلات این خانم حل بشه. به نظرت میاد مشکلات روانی شخصیتی و خانوادگی یا مالی و... داشته باشن که واقعا نیاز به یه دوره ی بازیابی داره. از مردم هم می خوام که اینجور افراد رو تحقیر نکنن و مورد حملات بی رحمانه قرار ندن. اینکه هر فردی باید اختیار و کنترل رو خودش داشته باشه درسته ولی پیشینه یک فرد و اختلالات روانی یک فرد نباید نادیده گرفته بشه. باور کنین اختلالات روانی هم بیماری های سختی هستند. آنفولانزا و کرونا یه بیماری هایی هستن که عمدتا بعد از یه مدت خوب می شن اما خاطرات بد گذشته و اختلالات روانی پاک کردنشون به این راحتی نیست و اکثرا هیچ وقت پاک نمی شن بلکه کمرنگ می شن. پس بهتره خیرخواه اینجور افراد بود. مطمئن باشین که وقتی این بنده خدا بیاد توی این سایت و این نظرات تحقیرآمیز و بعضا با الفاظ ناشایست رو در مورد خودش ببینه حالش بدتر می شه و این کاراش بدتر می شه و حتی ممکنه خودکشی بکنه. اینجوری شما در مرگ یک انسان شریک خواهید بود. خواهش می کنم اگه این نظر رو خوندید، روش یه کم فکر کنین و اگه به نظرتون منطقی اومد به دیگران هم اینا رو منتقل کنید.

  • ناشناس

    هع بخوای هم نمیتونی بیای تو ایران مگه اینکه جنازت رو قبول کنیم که تو خاک پاک ایران دفن کنن نبایدها بیای

  • محمد امین

    این افراد به خاطر اختلال شخصیتی و همچنین جوانی و بی تجربه بودن و اینکه تحت تاثیر همنشین و محیط بد قرار گرفتن و فقدان تربیت درست و عدم کنترل صحیح در دوران حساس کودکی و نوجوانی و ... دچار بحران شدن وچه خوبه که مردم و مسئولین هم به دید بیمار به این افراد نگاه کنن و یه فرصت دوباره برای درمان و تغییرات اساسی در تفکرات و نحوه زندگی این افراد بدن .یادمون باشه که بالاخره ایرانی هست و آغوش وطن به روی تمام افرادی که از رفتار و کردار زشت خودشون برمی گردن و خواهان زندگی مسالمت آمیز در وطنشون هستن بازه .به امید اون روز

  • فریدا روحی

    متاسفانه عقل مردم به چشم شان هست هرکس باید راه درست را انتخاب کند شیک وامروزی بودن خوب هست اما باید وقار ومتانت همراه آن باشد عبادت وخدمت به مردم جز وظیقه هر انسانی هست باید به آن مقید باشد هر دین ومذهبی هستید

  • آیشین

    میشه آنقدر راجب این فرد صحبت نکنید ؟ واقعا خیلی برام جای تعجبه ما این همه بازیگر درست حسابی یه فرد با سواد و با استعداد داریم ولی الان توی گوگل شاید باورتون نشه ولی ۴ تا سایت فقط راجب ریحانه پارساست. یکم راجب افراد مفید جامعه مون صحبت کنید . اون رفت و با وجود اینکه میدونست چه بلا هایی میخواد سرش بیاد رفت و پشت سرشم نگاه نکرد . چرا دلتون برای یه آدم احمق میسوزه ؟ به درک بزار هر بلایی سرش میاد بیاد بچه نبود خودش میتونست مثل آدم بمونه که اگه میموند تو ایران میتونست بازیگر موفقی بشه اما... . حیف جوونیش ،حیف اینکه میتونست موفق بشه . تشکر

  • ارمی

    خو برنگرد.... کسی هم اینجا منتظر برگشتنت نیست :) اتفاقا همونجا بمون که ما ایرانی ها راحت باشیم از دست شما و امثال شما :)))))

  • ناشناس

    اصلا چرا این آشغال ها راباید به مردم معرفی کنید،جای اینها به گفته خودشان کارتن خوابی وسطل آشغال است.

  • طهو

    برنگرد آقاجان
    چنین افرادی باعث ننگ جامعه ان
    والا!

  • ناشناس

    متن بسیارعالی بوددمت گرم حرف دل مارازدید این هامتاسفانه ازحیوان هم پست ترندحیای حیوانات هم ازاین ها بیشتر است مملکت مایه چنین آدم های پست وحقیرنیازندارد

  • بختیاری

    این به دنبال عیاشی خودش بود الان سرش به سنگ خورد هوس ایران کرد مقصر صدا سیمای که از این تصمیم کبری ساخت

  • کاربر

    واقعا متاسفم برای افرادی که حرف های این خانم را باور می کنند!
    دلیل این حرف هاش رو میدونید؟
    چون اگه برگرده ایران صددرصد بازداشت میشه، و ایشون هم از همین میترسه!
    میترسه برگرده ایران و بازداشت بشه، برای همین کارتن خوابی رو به بازگشت به ایران ترجیح میده!
    کمی تفکر کنید دوستان!!!

  • ناشناس

    عقب افتاده .تازه به دوران رسیده

  • بهرامی

    این بیچاره مشکل روانی داره.کارایی که میکنه دست خودش نیست.به دلسوزپیدابشه اینودرمانش کنه گناه داره جوانه.

  • ش

    اینجا هم جای شما نیست خانم ریحانه !هر چیزی لیاقتی میخواد و شما لیاقت موندن و مردن تو خاک مملکت خودت رو نداشتی همون بهتر که رفتی !خدا رو شکر پلی واسه برگشتت هم نزاشتی

  • سید سهیل

    واقعا حالم بد شد
    ۴ تا فیلم بازی کردی معروف شدی پشت کشورت حرف میزنی بیچاره اون سرباز ها تو اون هشت سال دفاع مقدس شهید شدن تا تو زنده بمونی اگر نه الان دم خونت صدام بود هعی

  • ناشناس

    خانم پارسا هر کار دوست داری بکن اما علیه دیگران ونظام مقدس اسلامی لجن پراکنی نکن.هر کار کردی خودت کردی کسی تورا مجبور نکرد

  • .....

    واقعا متاسفم برای همچین آدمایی ..واقعا انقد دلش از کشورش سیر بود .برو ب درک اصلا نمیخایم دیگه برگردی ایران و ایرانی ب تو نیازی ندارند .هیچکس باامید ب خدا نمیتونه مارو زمین بزنه ... خدا کنه اصلاح بشه اما هیچچچ وقت. برنگرده چون نفرت داریم ازش .اون رفته اما ما تاابد تو این خاک پاک میمونیم
    .... خیلی زود پشیمون میشه چون باید افتخار میکرد ب ملیتش .ن اینکه با ی فیلم بازی کردن بدون جنبه شد و فک کرد خیریه!

  • بتی

    ارزش دنبال کردن نداره 🤢🤢🤢🤢

  • ناشناس

    خانم ریحانه پارسا اگرهم بتواند به ایران بیاید درسینمای ایران دیگر جایگاهی ندارد

  • سحر

    فدا سرم که بر نمیگردی یه ننگ کمتر تو ایران

  • هرمز

    ممنون خیلی عالیه حرف زدی ما همه بازدید ارزش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم ولی استعدادهایمان را شکوفا نمی‌کند و پنهان کرده‌ایم فقط به طرف حاشیه میروی کسانی را در استاگرام �رگ می‌کنیم که هیچ جای دنیا جایی ندارد و کسانی که بزرگ هستند آنها را پنهان کرده ایم و این برای همه کس را حتی از کسی را بزرگ کند هر حاشیه ولی نمی دانم چرا از واقعیت همه فرار میکنن دوست ندارم ممنون حرف خوبی زده

  • Maesih karae

    همچین آدمهایی خواب بیماری روحی روانی کمبود محبت دارن دست خودشون نیست این کارها انجام میدن باید تحت درمان روانشناس قرار بگیرن درمان بشن از طرز رفتار و برخوردشون معلوم بیمار زخمی روحی روانی هستند

ارسال نظر