ریحانه پارسا به دنبال ساحل امن در خارج از وطن

ریحانه پارسا (بازیگر سینما و تلویزیون) که اکنون در خارج از کشور به سر می‌‍‌برد پیامی ادبی را به مناسبت سال جدید در اینستاگرام خود منتشر کرد.

ریحانه پارسا به دنبال ساحل امن در خارج از وطن

برترین‌ها: ریحانه پارسا (بازیگر سینما و تلویزیون) که اکنون در خارج از کشور به سر می‌‍‌برد پیامی ادبی را به مناسبت سال جدید در اینستاگرام خود منتشر کرد.

ریحانه پارسا نوشت: هیچ مهاجری فعل هجرت را یکجور صرف نکرده است ما هر کدام به امید خانه ایی ولو روی آب ترک وطن کردیم پس هر موج شبانه روز به خودمان گوشزد می کنیم ساحلی امن در انتها منتظر است.

گاهی سخت نا امید و خسته میشیم و البته دلتنگ…دلتنگ چیزهایی که شاید سالها بود به خاطر نداشتیم؛ از بس که در خلوت های ناشی از راه و سفر همه ی وجود خودمان را شخم زدیم… «عید بهارفصل تازه»همه این ها برای ما که در سفریم تعبیری ورای اونچه در خاک می چشیدیم دارد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند سال 1377 است. وی در رشته نمایش درهنرستان تحصیل کرده و لیسانس نمایش را از دانشگاه سوره را دارا می‌باشد. ریحانه پارسا با سریال پدر در کنار مهدی سلطانی و لعیا زنگنه اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

ریحانه پارسا بعد از حواشی زیاد در تاریخ 28 مهر 1399 چشم خود را بر روی شهرت و فعالیت بازیگری خود در ایران بست و مهاجرت کرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78657

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر