عکس جدیدی که ریحانه پارسا از خود در ترکیه منتشر کرد

ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویری جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس جدیدی که ریحانه پارسا از خود در ترکیه منتشر کرد

برترین‌ها: ریحانه پارسا ، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویری جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.ریحانه پارسا  بازیگر پر حاشیه ی ایرانی متولد سال ۷۷ و اهل تهران است.لیسانس بازیگری دارد و کارش را با تئاتر شروع کرده است .بازی ریحانه پارسادر فیلم پدر از جمله کارهای درخشان این بازیگر در کارنامه ی اوست.ریحانه پارسا مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

 ریحانه پارسا

ریحانه پارسا چندی پیش توییت جدیدی منتشر کرد و در آن از ساخت فیلم زندگینامه‌اش به نام «زمان یک ماهی» خبر داد. ریحانه پارسا خودش کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرده است، در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که کارگردانی فیلم جدید خود را به تازگی به پایان رسانده است.

ریحانه پارسا اواخر سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر سابق مهدی کوشکی بود البته ریحانه پارسا پس از مهاجرت اعلام کرد که هیچ‌گاه با کوشکی ازدواج نکرده است.

ریحانه پارسا حواشی زیادی در ترکیه دارد اما هیچ گاه عکسی دو نفره که به حواشی ازدواج و روابط عاشقانه اش دامن بزند منتشر نکرده بود تا امروز که با انتشار عکسی از فرد جدید زندگی خود رونمایی کرد. بسیاری از کاربران با گذاشتن کامنت های ازدواج ریحانه پارسا در ترکیه را تبریک گفتند.

این تصویری که ریحانه پارسا به اشتراک گذاشته را برخی کاربران این طور تفسیر کرده‌اند که عکسی از همسر ریحانه پارسا است.او اهل ترکیه است و ۴۰ سال سن دارد.

سلفیِ ریحانه پارسا و همسرش در آسانسور

سال گذشته بود که سام درخشانی در یک گفت و گوی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا خبر داد. وی گفت: ریحانه در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند، او این تصمیم را به یکباره گرفت و همه ما را غافلگیر کرد.

ریحانه+پارسا+در+ترکیه+ازدواج+کرد+_+عکس+همسر+جدید!

ابتدا گفته می‌شد که ریحانه پارسا برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرده است. در آن زمان گفته می‌شد که طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت اما تا کنون خبری از ساخت این فیلم به گوش نخورده است.

دو سال گذشته بود که ریحانه پارسا از ازدواج‌اش با مهدی کوشکی خبر داد. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی و ازدواج‌های پیشین مهدی کوشکی بسیار خبرساز شد.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه‌ی حضور در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد. هر چند عده‌ای معتقدند این فرزند از همسر اول اوست که هویت اش فاش نشده است.

این زوج پس از ازدواج خبرساز خود نیز همچنان با حاشیه‌هایی نامشان بر سر زبان بود، از جمله اینکه پارسا مدتی قبل در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69208

ارسال نظر