بازیگران زن ایرانی که کتک خوردند! + عکس گریم‌های جنجالی

​انتشار یک تصویر از آثار ضرب و شتم روی صورت بازیگری معروف میتواند با سرعت باورنکردنی شایعه سازی کند، شایعاتی که مثل یک ویروس در فضای مجازی پخش میشوند.

بازیگران زن ایرانی که کتک خوردند! + عکس گریم‌های جنجالی

این روزها تصاویری با عنوان صورت کتک خورده بازیگر معروف دست بدست می شود، تصاویری که مربوط به چند بازیگر زن ایرانی با صورت خونین و زخمی است که در واقع پشت پرده خاصی ندارند و بسیاری از مواردی که درباره این تصاویر گفته می شود، شایعه ای بیش نیست.

احتمالا با دیدن تیتر، تصور کرده اید که قرار است عکسی لو رفته از یک درگیری یا اتفاقی ناگوار از بازیگری مشهور را شاهد باشید و احتمالا دلیل حادثه ای که ساخته ذهنتان است را نیز تا حدودی حدس زده اید، اما باید بگوییم که تمام تصورات و ساخته های ذهنتان در مورد این تیتر نادرست است و ما در بخش چهره ها در نمناک، مجموعه عکسهایی از گریم های متفاوت بازیگران زن برایتان به نمایش خواهیم گذاشت که در زمان انتشار هر یک، جنجال و حواشی قابل انتظاری نیز به راه افتاده بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

عکس اول متعلق به صورت زخمی و کتک خورده ی نیوشا ضیغمی با گریم سریال بی نشان است. نیوشا ضیغمی بازیگر فیلم اخراجی ها متاهل است و با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرده و یک دختر به نام لنا دارد، زندگی مشترک این زوج عاشقانه بوده و برخلاف تصور خیلی ها این عکس متعلق به گریم او در سریالی به نام بی نشان است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی دختر کوچک رویا تیموریان و ولی‌الله مدنی تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون بازیگر سریال رهایم نکن عکسی از خود با صورتی زخمی منتشر کرد که بسیاری از مخاطبان با انتشار این عکس به گمانه زنی هایی پرداختند که شاید خانم بازیگر مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما این تصویر تنها گریمی از این بازیگر در سریال رهایم نکن بوده است.

دنیا مدنی

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر فیلم راه بی پایان و همسر سابق هومن سیدی که دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا کسب کرد، عکسی از خود با سر و صورت زخمی و خونی منتشر کرد، بسیاری از کاربران نگران حال این بازیگر بودند و گمان کردند که او تصادف کرده و یا مورد خشونت واقع شده اما این عکس گریم آزاده صمدی بازیگر دیوار به دیوار در فیلم سراسر شب ساخته فرزاد موتمن بوده است. گریم آزاده صمدی در فیلم سراسر شب یکی از متفاوت ترین گریم های این بازیگر است.

آزاده صمدی

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر نقش پری در سریال اغما که به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد، عکسی را از خود منتشر نمود که گویا ضربه سنگین به سرش وارد شده و سر و صورت او زخم و خونی است، به دلیل علاقه این بازیگر به اتومبیلرانی بسیاری از طرفدارانش گمان کردند حادثه ای برای او رخ داده اما عکس بازیگر سریال کلانتر تنها مربوط به بازی در سریال مانکن بوده است. نفیسه روشن در سریال مانکن در نقش مریم همسر اخگر، مادر بنیامین و مهتا بازی کرده است.

نفیسه روشن

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد بازیگر جوانی که با بازی در فیلم های مهران مدیری وارد دنیای تصویر و هنر شد، به تازگی در استوری اینستاگرام خود عکسی با صورت زخمی منتشر کرده است، این عکس گریم بازیگر فیلم آنیما که منتخب چهل و چهارمین دوره جشنواره جهانی سائوپولو برزیل بوده است اما اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

جوانه دلشاد

صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی بازیگر سریال بچه مهندس که به جز بازیگری تجربه کارگردانی را در کارنامه خود دارد، عکسی از خود با صورتی زخمی منتشر کرد، این عکس مربوط به فیلم پریسان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی بود که به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان در روزهای شیوع ویروس کرونا می‌پردازد. با دیدن این عکس احساسات بسیاری از مخاطبان برانگیخته شد چرا که رد ماسک بر صورت این بازیگر زخم ایجاد کرده بود.

صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی/ عکس از سحر رجبیان

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره در مجموعه تلویزیونی “حکم رشد” عکسی از خود با چشم کبود منتشر نمود که از سوی کاربران زیادی مورد توجه قرار گرفت چرا که خانم بازیگر جزو هنرمندان بی حاشیه کشور است. این چهره بر خلاف تصور برخی از افراد مربوط به اعمال خشونت نیست بلکه نمایی از فیلم" من بازیگر نیستم" به کارگردانی علی جلالی می باشد. من بازیگر نیستم با مضمون اجتماعی، نگاه دیگری به مساله اعتیاد و زندگی زنان کارتن خواب دارد.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی/ عکس از سمیرا بختیاری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62042

ارسال نظر