هشدر! این ویدئو شامل الفاظ و بخش‌هایی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد

روایت فیلمبردار تتلو از آزار و تجاوز او به دختران + ویدئو(14+)

موری فیلمبردار سابق امیر تتلو در مصاحبه‌ای، جزئیات تجاوز او به هواداران دخترش و موائ مخدر وسیعی که او مصرف می‌کند را مطرح کرد؛ اتفاقاتی که او می‌گوید از آن فیلم است.

روایت فیلمبردار تتلو از آزار و تجاوز او به دختران + ویدئو(14+)

هشدر! این ویدئو شامل الفاظ و بخش‌هایی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد

تابناک: پس از افشاگری سحر قریشی بازیگر سینما درباره امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو، موری فیلمبردار سابق امیر تتلو در مصاحبه‌ای، جزئیات تجاوز او به هواداران دخترش و مواد مخدر زیادی که مصرف می‌کند را مطرح کرد؛ اتفاقاتی که او می‌گوید از آن فیلم است.

او از برخی روش‌های تتلو برای ساقط کردن مردم از هستی و معتاد کردن دختران برای سوءاستفاده گفت. او همچنین از علت فشار تتلو به اطرافیانش برای تتو زدن چهره‌شان پرده برداشت. او علت رفتار‌های نامتعادل تتلو و ضرب و شتم شدید دختران که منجر به تشکیل پرونده‌های متعددی برایش شده را مصرف مخدر شیشه، عنوان می‌کند.

او در این فیلم اظهار کرد : تتلو تمام دختران جوانی که به خانه اش می آیند را کتک می زند و مجبور می کرد که عکسی از او را روی بدنشان تتلو کنند.

فیلبردار در ادامه گفت حتی من به درجه ای رسیده بودم که می خواستم چهره تتلو را پشت گردنم تتو کنم و تتلو برای این موضوع سر من منت می گذاشت و می گفت با وجود عکس من روی بدنت انرژی می گیری. همه مایی که در آنجا حضور داشتیم می دانستم که تتلو سحر قریشی را از سینما جدا کرد و به این اوضاع انداخت اما چرا تتلو این حرف ها را در خصوص خانم قریشی می زند؟!

خلاصه این مصاحبه را می‌بینید:

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115017

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناصر

        شرمنده مردم که به صدای نکره عقب مانده تتلو گوش میدن چقدر بدبختن آدم قطعی بردیدن همچین آدم فاسد میرن وای به همچین مردمی

      ارسال نظر