بهشت آسیای شرقی را بیشتر بشناسید

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی هر ایرانی تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن روزهایی شاد و خاطره انگیز با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به کشورهای مختلف با طبیعت بکر می شوند؛ خوشبختانه این روزها با پیشرفت چشمگیر و آسان شدن امور سفر، دیگر جای هیچ نگرانی برای سفر کردن نیست.

بهشت آسیای شرقی را بیشتر بشناسید

براین اساس در ادامه قصد داریم در خصوص تورهای تایلند، تورهای مالزی و تورهای مالدیو که از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تورها در سالهای اخیر شناخته شده اندصحبت کنیم که مجموعه نامی گشت ایرانیان پکیج های بسیار متنوع و جذابی دیگری را گرد هم آورده است تا با توجه به سلیقه و بودجه خود بتوانید با ذهنی باز انتخاب مقصدی منحصر به فردی را داشته باشید.

آسیای شرقی۳

تور تایلند؛ مقصدی ساحلی رویایی

خوب مقصد بعدی پیشنهادی ما سفر با تور تایلند ارزان است و از آنجاییکه این کشور درست در جنوب شرقی قاره آسیا قرار گرفته است، زیبایی های متنوعی و بکری هم دارد و این کشور با ساحل های گرمسیری بسیار زیبایش توانسته تمامی توریست های خارجی را شیفته خود کند و همینطور این کشور دارای تعداد بسیار زیادی از قصرها و معابد باستانی و خرابه های تاریخی و... است که معمولا همگی دارای مجسمه ای از بودا هستند و امروزه شهرهای توریستی تایلند به محبوب ترین مسیرها برای تورهای خارجی بدل شده اند و نیز شهر بانکوک یا بانگکوک پایتخت و پرجمعیت ترین شهر این کشور است و گفتنی است که این شهر دارای بیشترین جمعیت گردشگر و توریست در میان شهرهای کشور تایلند را به خود اختصاص داده است؛ بانکوک در نزدیکی خلیج تایلند قرار گرفته و دارای آب و هوای مرطوب و شرجی است و از جمله جاذبه های ان می توان به کاخ بزرگ بانکوک، کاخ دوسیت و معابدی چون معبد وات ترایمیت، معبد وات فو و معبد وات سوتات و ... را نام برد.

از دیگر شهرهای توریستی که در تور مسافرتی تایلند می توانید زا ان دیدن کنید، شهر پاتایا است که در قسمت شرقی خلیج تایلند جای خوش کرده و در گذشته پاتایا روستایی بوده که درآمدش از راه ماهیگیری تامین میشده است اما این روزها دارای تعداد زیادی از هتل های مجلل، مراکز خرید و... است. همچنین در نزدیکی پاتایا و دامنه کوه معبد وات فرا با ارتفاع ۱۸ متر و مجسمه طلایی بودا قرار گرفته و نیز از دیگر جاذبه های توریستی پاتایا می توان به : بازار شناور پاتایا، خانه مقدس حقیقت پاتایا و موزه Anek Kusala Sala و... اشاره نمود.

 

بعد از آن به شهر بکر و زیبای پوکت می رسیم که در اصل جزیره ای کوهستانی است که دارای جنگل های بارانی در نزدیکی دریای آندامان شما را محصور خود می کند و برخی از معروفترین و زیباترین سواحل تایلند در این شهر جای خوش کرده اند ؛ جزیره پوکت در داخل خود دارای یک شهر قدیدمی بسیار زیباست، شهر قدیمی پوکت دارای چشم اندازهای زیبا و جاذبه های فرهنگی و رنگی متنوعی می باشد که برخی از این اماکن جذاب و عالی عبارتند از : خلیج فانگ نا که دارای شهرت جهانی است و جزایر فی فی که از جمله شگفت انگیزترین جزایر گرمسیری جهان است و به غیر از سایر اماکن دیدنی پوکت همین دو جاذبه دلیل کافی برای سفر به شهر بسیار زیبای پوکت می باشند.

تور مالزی

بی شک امسال هم مثل هر سال طیف وسیعی از گردشگران و توریست ها تصمیم می گیرند که در تعطیلات ایام مختلف سال بخصوص تابستان و عید نوروز به شهرهای توریستی مالزی سفر کنند اما به نظرشان پیدا کردن بهترین قیمت تور مالزی در این روزها کار بسیار سخت و دشواری است به همین دلیل کارشناسان با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت برای کمک به شما در مورد رزرو تور مالزی با استفاده از تور ارزان قیمت این مقصد خبرهای هیجان انگیزی برای شما دارد که بتوانید خاطراتی فراموش نشدنی را تجربه کنید، شاید برایتان سوال پیش بیاید خوب چگونه؟ این مجموعه متنوع ترین تورهای مسافرتی خود را در رده ضعیف، متوسط و لوکس به شما ارائه خواهد کرد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید انتخاب های منحصر به فردی را داشته باشید. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لیست قیمت های تورهای مالزی به لینک زیر مراجعه کنید.

آسیای شرقی۲

ضمنا همانطور که می دانید نرخ تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و ...) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز میتوانند نرخ تور انتخابی شما را دستخوش تغییراتی می کند.

شهر جذاب کوالالامپور پایتخت این کشور بعنوان پرطرفدارترین شهر آن با برج ها، آثار تاریخی، رنگ ها، غذاهای متنوع و طبیعت سرسبزش به شهرت قابل وصفی رسیده است و نیز تنوع مساجد و معابد، مراکز خرید پر زرق و برق شب های پر از نور و رنگ شهرش، گردشگران زیادی را جذب خود می کند و از پرطرفدارترین جاذبه‌ های شهر می توان به: میدان استقلال (مرداکا)، برج های دوقلوی پتروناس، برج مخابراتی KL، غارهای باتو، ساختمان سلطان عبدالصمد، پارک آبی Sunway Lagoon، مسجد جامع کوالالامپور و معبد Thean Hou اشاره نمود. خوب حالا آژانس هواپیمایی نامی گشت، مجری مستقیم و نیز برگزار کننده تور مسافرتی تایلند در تمامی مراحل انتخاب بهترین مقصد با ارزانترین تورها در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به این شهرهای توریستی زیبا بروید و خاطرات لذت بخش و به یادماندنی را برای خود بسازید.

 

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای مقاصدی همچون مالزی، تایلند و... از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای آسیای شرقی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه کنند و نرخ تورهای این مقاصد را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

 

منبع: برترین‌ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43653

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر