اشتباه فاحش گل محمدی در انتخاب یک گزینه جدید برزیلی برای پرسپولیس

گزینه‌ای که طی ۴۸ ساعت گذشته برای حضور در پرسپولیس مطرح شده به شدت بازیکن ضعیفی است.

اشتباه فاحش گل محمدی در  انتخاب یک گزینه جدید برزیلی برای پرسپولیس

به گزارش ۹ صبح؛ گزینه‌ای که طی ۴۸ ساعت گذشته برای حضور در پرسپولیس مطرح شده به شدت بازیکن ضعیفی است.

پرسپولیس به شدت در خط حمله نیاز به بازیکن جدید دارد و بعد از رفتن عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته این تیم با کمبود مهاجم مواجه است. همانطور که قبلا اعلام کردیم، یحیی گل محمدی به دنبال جذب مهاجم خارجی است و گزینه‌های زیادی هم طی روزهای اخیر به او و دستیارانش معرفی شدند. آخرین گزینه ای که به طی ۴۸ ساعت گذشته اسمش سر زبان‌ها افتاد، برنر مارلوس برزیلی بود.

این مهاجم که در تیم‌هایی مثل اینترناسیونال، گویاس، بوتافوگو و آوایی در برزیل بازی کرده بود،در آسیا در هم سابقه بازی در تایلند و ژاپن را در کارنامه دارد ولی طی سال‌های اخیر اصلا آمار خوبی ندارد. قیمت این بازیکن در ترنسفرمارکت چیزی حدود ۴۷۵ هزار یورو است که قیمت بسیار پایینی به حساب می‌آید. معمولا قیمت‌هایی که ترنسفرمارکت روی بازیکنان اعلام می‌کند، دو برابر دستمزد واقعی آن فوتبالیست است.

بررسی آمار گلزنی این بازیکن هم نشان می‌دهد او به مراتب حتی از پریرا هم ضعیف تر است. آخرین تیم برنر اسپورتینگ کریستال پرو بود که در ۱۶ بازی موفق شد ۸ گل به ثمر برساند. در سال ۲۰۲۰ برنر از اینترناسیونال به تیم بانکوک یونایتد تایلند رفت. در ۱۰ بازی ۳ گل برای این تیم زد و با پیشنهاد تیم فاجیانو اوکایاما از لیگ دو ژاپن روبرو شد و به سرزمین آفتاب تابان رفت. اما فقط دو بازی در این تیم انجام داد.

سپس به برزیل برگشت تا در سری C برای تیم رمو بازی کند. در رمو عملکرد بدی نداشت و در ۳۰ بازی ۱۱ گل زد. سپس به ایتوآنو در سری B منتقل شد و در ۹ بازی موفق به زدن ۳ گل شد. او در اولین روز سال ۲۰۲۳ به تیم اسپورتینگ کریستال پرو رفت و در پایان نیم فصل موفق شد ۸ گل در ۱۶ بازی بزند. حالا هم کاندید حضور در پرسپولیس شده است.

حالا او قرار است جانشین یک برزیلی دیگر در پرسپولیس شود. لئاندرو پریرا که در پرسپولیس اصلا موفق عمل نکرد و خیلی زود از ایران رفت. جالب این که کارنامه برنر حتی از کارنامه لئاندرو پریرا هم ضعیف‌تر است.هواداران پرسپولیس که نگران وضعیت تیمشان هستند، بعد از شنیدن نام این بازیکن و مشاهده آمار مارلوس، به شدت علیه کادرفنی و مدیران باشگاه معترض شدند و در انتظار این هستند که باشگاه جذب این بازیکن ضعیف برزیلی را تکذیب کند.

آن‌ها نمی‌توانند انتظار خریدهای جذاب از تیم‌های مطرح دنیای فوتبال را مثل باشگاه‌های عربستانی داشته باشند، با این حال انتظار دارند گزینه ای که جذب تیم محبوبشان می‌شود، حداقل‌ها را داشته باشد و از مهاجمان ایرانی بهتر باشد. پرسپولیسی‌ها فصل قبل لوکادیای هلندی را در ترکیب تیمشان داشتند که فوق العاده عالی کار کرد و در همان مدت زمان کوتاه حضورش در پرسپولیس گل‌های مهمی هم به ثمر رساند.

همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس از مدیران این باشگاه مهاجمی حداقل در حد لوکادیا بخواهند. باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی در نیم فصل اقدام به جذب پریرا کرد که در لیگ ژاپن بازی می‌کرد. پول زیادی برای خرید این بازیکن هزینه شد ولی اصلا مفید نبود و نتوانست به پرسپولیس کمک کند. هواداران پرسپولیس معتقدند یحیی گل محمدی باید مهاجم باکیفیتی به تیمشان بیاورد و در صوتی هم که درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس توان جذب مهاجم باکیفیت را به دلیل مشکلات مالی ندارند، بهتر است روی همین بازیکنان جوان داخلی سرمایه گذاری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99341

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر