درویش:

آجورلو پرسپولیسی متعصبی است | مدیرعامل استقلال به روانشناس نیاز دارد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اقدام اخیر مصطفی آجورلو واکنش نشان داد.

آجورلو پرسپولیسی متعصبی است | مدیرعامل استقلال به روانشناس نیاز دارد!

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در حالی که قصد مصاحبه با خبرنگاران مختلف را داشت، اقدام عجیبی انجام داد و «بادگیر» قرمز یکی از میکروفن ها را روی زمین انداخت. این اقدام آجورلو انتقاد مدیرعامل پرسپولیس و افشاگری او از علایق رنگی مدیرعامل استقلال را به دنبال داشت.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: واقعا بسیار جای تأمل دارد. من از آقای آجورلو انتظار نداشتم. کاری که او کرد را بچه‌های ۱۵-۱۶ ساله ای انجام می‌دهند که دنبال «فالوور» و «لایک» هستند. بعضی‌ها ناخواسته با وجود اینکه شاید فضای مجازی را قبول نداشته باشند باز هم برای همین لایک ها سراغش می‌روند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یک مدیری با این سن و سال وقتی تحمل رنگ و لوگوی یک باشگاه را نداشته باشد چطور این مدیر می‌خواهد کارهای بزرگ انجام دهد؟ اگر این کار را بازیکن ۲۰ ساله استقلال انجام دهد می‌گویم دچار شور و هیجان شده است ولی برایم جالب است که آجورلو از دوستان قدیمی من و یکی از متعصبان پرسپولیسی بوده است اما حالا برای اینکه فضای دیگری ایجاد شده چنین رفتاری می‌کند. کار او نیاز به روانشناسی دارد.

درویش در ادامه راجع به موضوع سربازی دو بازیکن استقلال افزود و گفت: شما ببینید برای موضوع سربازی چه مواردی را به وجود آوردند. اگر بازیکنان و مربیان پرسپولیسی ناراحت هستند به دلیل همین رفتار این شکلی آقایان هست. یکی از مربیان استقلال که همراه تیم است می‌آید درباره یک بازیکن پرسپولیس که ستاره تیم ملی ایران است صحبت می‌کند. رفتار او از مدیریت باشگاه نشأت می‌گیرد. مگر این همه بازیکن به خدمت سربازی رفته اند مشکلی پیش آمده است؟ مگر احمد زنده روح از گل گهر به فجر سپاسی رفت موردی پیش آمد؟ قانون برای همه یکسان است.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: از روز اول من و اعضای باشگاه یا تیم کوچک‌ترین حرفی درباره این موضوع نزدیم. به من گفتند برو صحبت کن اما گفتم موضوعی که به من ربط ندارد چرا من باید بروم صحبت کنم؟ چنین چیزهایی قدیمی شده است و دیگر خریدار ندارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9922

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر