خبر خوش برای استقلال/ قرارداد محمد نادری و امیرحسین حسین زاده رو هوا رفت

در شرایطی که باشگاه تراکتور در حال حاضر آلوارو خیمنز، صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین را به عنوان چهار بازیکن خارجی در لیست دارد، با توجه به قرارداد بستن با شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده اکنون برای قطعی کردن قرارداد محمد نادری با مشکلاتی مواجه شده است

خبر خوش برای استقلال/ قرارداد محمد نادری و امیرحسین حسین زاده رو هوا رفت

باشگاه تراکتور برای عقد قرارداد با محمد نادری و جذب یک مهاجم خارجی با مشکل مواجه شد.

در شرایطی که باشگاه تراکتور در حال حاضر آلوارو خیمنز، صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین را به عنوان چهار بازیکن خارجی در لیست دارد، با توجه به قرارداد بستن با شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده اکنون برای قطعی کردن قرارداد محمد نادری با مشکلاتی مواجه شده است زیرا این ۳ بازیکن ایرانی از خارج از کشور به لیگ برتر آمده‌اند و با توجه به قانون ۱+۵ این باشگاه در زمینه استفاده از تمام نفرات مذکور محدودیت دارد.

ضمن اینکه در چنین وضعیتی مدیران باشگاه تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند.

فرشید طاهری، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد این وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: تراکتور می‌تواند با این بازیکنان قرارداد ببندد اما سازمان لیگ بیشتر از سقف ۱+۵ ، قرارداد بازیکنان خارجی را ثبت نخواهد کرد.

وی درمورد مباحث مطرح شده مبنی براینکه ظاهرا تراکتور قصد دارد پس از اتمام نقل و انتقالات محمد نادری را به عنوان سهمیه آزاد فیفا به لیست خود اضافه کند، گفت: با توجه به نفراتی که اکنون در لیست تراکتور می‌بینیم، سقف این باشگاه پر شده و اگر قصد چنین کاری دارد باید یک خارجی را از لیست خود دربیاورد. در واقع هر تیمی تا پایان لیگ می‌تواند از این سهمیه ۱+۵ استفاده کند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد اینکه ظاهرا شجاع خلیل‌زاده به عنوان بازیکن قرضی از الاهلی قطر به تراکتور آمده است، توضیح داد: درمورد این سقف انتقال قرضی یا قطعی نداریم. درمورد بازیکنان ایرانی خارج از کشور هم نمی‌توانند قرضی به لیگ برتر بازگردند و خلیل‌زاده نیز قطعی به تراکتور آمده است. او در حال حاضر با توجه به انتقال از لیگ قطر به ایران، یک بازیکن آسیایی محسوب می‌شود اما محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده به دلیل بازگشت از ترکیه و بلژیک، بازیکنان اروپایی به حساب می آیند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98961

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر