سرخوردگی گل محمدی از مهاجم ازبکی | بمب پرسپولیسی‌ها خنثی شد؟

انتشار عکس‌هایی از بازیکن ازبکی، یحیی گل محمدی را حسابی نگران کرده است.

سرخوردگی گل محمدی از مهاجم ازبکی | بمب پرسپولیسی‌ها خنثی شد؟

 باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد «شیرزود تمیروف» مهاجم ازبکستانی که سابقه بازی برای تیم پاختاکور را دارد، به تهران آمده و بعد از انجام تست‌های پزشکی قراردادش را با پرسپولیس ثبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شوک جدید به گل محمدی | محکومیت سنگین برای پرسپولیسی‌ها

حضور تمیروف در پرسپولیس گمانه زنی‌هایی را درباره زمان فسخ قراردادش با باشگاه پاختاکور ایجاد کرده است که در صورت درست بودن این گمانه زنی‌ها، پرسپولیس در مسابقاتی که از این بازیکن استفاده کند دچار دردسر خواهد شد.

تمام ماجرا به زمان فسخ قرارداد تمیروف بر می‌گردد. طبق قوانین نقل و انتقالات، بازیکنی می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد به لیگ ایران بیاید که قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، تکلیف قراردادش را با تیم سابق خود مشخص کند؛ خواه این قرارداد با باشگاه سابق تمام شده باشد و یا توافق بازیکن با باشگاه به پایان رسیده باشد. فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه داشت.

در واقع اگر بازیکن خارجی قصد اضافه شدن به تیمی از داخل ایران را داشته باشد باید پیش از ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) قراردادش را فسخ کرده باشد اما وضعیت پیرامون قرارداد تمیروف مبهم است. این ابهام از آنجا ناشی می‌شود که تمیروف در هفته‌های اخیر با پاختاکور در اردوی آماده سازی ترکیه حضور داشت و طبق گزارش سایت این باشگاه، حداقل در دو مسابقه بازی کرده است. یکی از این بازی‌ها ۳۰ بهمن برگزار شده یعنی یک هفته بعد از پایان نقل و انتقالات پرسپولیس.

بعد از انتشار خبر توافق پرسپولیس با مهاجم ازبکستانی، عکس هایی از این بازیکن منتشر شده که در تاریخ ۳۰ بهمن در تمرینات پاختاکور ازبکستان شرکت کرده است. همین موضوع نگرانی‌هایی به وجود آورد که مهاجم ازبک نمی تواند قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند، چرا که قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالاتی فوتبال ایران می‌بایست این بازیکن قراردادش را فسخ کرده باشد.

پیگیری‌های ما نشان می دهد این بازیکن در تاریخ ۲۱ بهمن ماه یعنی ۲ روز قبل از پایان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران قراردادش را فسخ کرده و فقط برای حفظ آمادگی خود در تمرینات پاختاکور شرکت کرد. به این ترتیب شرزود تیمروف مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9808

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر