حامد لک از نظر روحی روانی مشکل دارد | دربی آخر سال سرنوشت‌ساز است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس دربی را ببرد، 70درصد قهرمان است.

حامد لک از نظر روحی روانی مشکل دارد | دربی آخر سال سرنوشت‌ساز است

محمد پنجعلی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی بود. با همه مشکلاتی که پرسپولیس داشت، این تیم الان مدعی است. مسائل زیادی به وجود آمد اما خوشبختانه بچه‌ها از حواشی دوری کردند و روی کار خودشان متمرکز شدند.

وی در مورد گل پر حرف و حدیث حامد پاکدل به گل گهر گفت: اگر واقعا به این حرف‌ها بخواهیم بپردازیم که خیلی از بازی‌ها را برای خیلی‌ها درآوردند. البته من به این حرف‌ها اعتقاد ندارم. در بازی فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید. بحث کیفیت بازی است. از نظر کیفی، پرسپولیس از همه تیم‌های لیگ بهتر کار می‌کند. اگر در این بازی برنده می‌شد خیلی بهتر اما در کل بازی نزدیکی برگزار شد. به هرحال در فوتبال ممکن است موقعیت ها تبدیل به گل نشوند. نوع بازی این تیم تماشاگر پسند است و بیشتر روی زمین کار می‌کند. بازیکنان در حمله و دفاع پرتعداد هستند. آنها بازی منطقی انجام می‌دهند و هر تیمی نمی‌تواند مانند پرسپولیس بازی کند.

پنجعلی در مورد اینکه با توجه به دور شدن سپاهان از کورس قهرمانی، اکنون رقابت قهرمانی بعد از چندین سال بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، عنوان کرد: دربی آخر سال سرنوشت ساز خواهد بود. رقابت این دو تیم باعث ایجاد انگیزه در فوتبال و جامعه می‌شود. تماشاگران و طرفداران حساس‌تر شده‌اند و شرایط متفاوتی وجود دارد. اختلاف امتیاز دو تیم ممکن است با یک بازی تغییر کند و واقعا حاشیه امنیتی در بالای جدول وجود ندارد. شانس قهرمانی پرسپولیس الان ۵۰-۵۰ است اما اگر دربی را ببرد ۷۰درصد قهرمان است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا با توجه به عملکرد اخیر تیم و شرایط جدول، پتانسیل کسب قهرمانی ششم وجود دارد، گفت: از اول فصل هم این پتانسیل را داشت. مشکلات پرسپولیس را هر تیم دیگری داشت از بین می‌رفت اما می‌بینیم که همچنان شرایط خوب و مدعی بودن تیم حفظ شده است. ۴-۳ بازی اول که گذشت، روند خوب تیم شروع شد. البته پرسپولیس در هر دوره و هرنسلی فعل خواستن را صرف و شخصیت قهرمانی را حفظ کرده است.

وی در خصوص اینکه حامد لک مدتی است گل‌های بد دریافت می‌کند، اظهار داشت: او مقداری از نظر روحی روانی دچار مشکل شده که آن‌ هم با تلاش کادرفنی رفع می‌شود. از حامد دروازه‌بانی‌های عالی دیده‌ایم و این توپ‌هایی که نیست که او دچار اشتباه شود. شاید او افت کرده و نباید گفت ضعیف شده است. برای هر دروازه‌بانی این اتفاقات می‌افتد و از این گل‌ها می‌خورد. هر دروازه‌بان یا مدافعی دچار اشتباه می‌شود اما چون اینجا پرسپولیس است، بیشتر به چشم می‌آید و حساسیت بیشتر است. تیم بزرگ همین است. یک اشتباه کوچک را همه می‌بینند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9782

ارسال نظر