شجاع خلیل زاده اردوی تراکتور را ترک کرد/ در باشگاه تراکتور چه خبر است؟

​ شجاع خلیل‌زاده یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل تراکتوری‌هاست. بازیکنی که رهبر خط دفاعی تراکتور خواهد بود و چه بسا بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو ببندد.

شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی‌تی‌ها را ترک کرد.

شجاع خلیل‌زاده یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل تراکتوری‌هاست. بازیکنی که رهبر خط دفاعی تراکتور خواهد بود و چه بسا بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو ببندد.

شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی‌تی‌ها را ترک کرد. مسئله‌ای که دلیل آن توسط باشگاه تراکتور انجام یک سری کارهای اداری جهت بارگذاری مدارک «تی ام اس» این بازیکن عنوان شد.

با این حال طبق اخبار واصله  دلیل اصلی این موضوع انجام کارهای اداری نبوده است. شجاع خلیل‌زاده قبل از انعقاد قرارداد با تراکتور، از ناحیه زیر شکم مصدومیتی داشته که پس از تمرینات پرفشار ترکیه، متوجه شده قادر به ادامه تمرینات نخواهد بود.

بر همین اساس شجاع برای انجام کارهای پزشکی به تهران سفر کرده تا تحت مداوا قرار گیرد. گفته می‌شود وی دو هفته زمان نیاز دارد تا به طور کامل معالجه شود و بدین ترتیب اردوی پیش فصل تراکتور را از دست خواهد داد.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95967

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر