یاغی قرمز ماند

علیرضا بیرانوند به جنجال چند روزه اش پایان داد و در پرسپولیس ماند

یاغی قرمز ماند

علیرضا بیرانوند به جنجال چند روزه اش پایان داد و در پرسپولیس ماند  علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس از تصمیم خود برای ادامه حضور در پرسپولیس برگشت و قراردادش را با پرسپولیس برای دوسال تمدید کرد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه  قرار داد خود را با پرسپولیس لغو کرد .

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، فصل خوبی را سپری کرد و از نظر فردی و تیمی به افتخارات مهمی رسید.

بیرو اگر پرسپولیس را به مقصد استقلال ترک می کرد ، به سومین یاغی مشهور سرخابی ها و بمب نقل و انتقالات این فصل، تبدیل می‌شود. مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی 

لبخند علیرضا بیرانوند در کنار رضا درویش، شاید توجه و تعجب بسیاری را به خود برانگیزد. آنها 72 ساعت بسیار پرتنش را پشت سر گذاشته بودند اما در نهایت به صلحی جامع و گسترده رسیدند.

قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس

48 ساعت بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند امشب به پرسپولیس بازگشت تا او همچنان در کانون توجهات فوتبال ایران قرار داشته باشد. دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی روز گذشته مذاکرات دو ساعته را با استقلال داشت و البته پالس‌هایی را هم به رضا درویش داد تا قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس را امضا کند.

لاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.

ساعتی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که از خرید بیرانوند منصرف شده است. همچنین گفته شده بود که دروازبان پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگوی با "ورزش سه"، اعلام کرد «با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، هیچ مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس باز خواهد گشت.»

بیرانوند با کت و شلوار رسمی و بدون صحبت با خبرنگاران، به آرامی لابی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و به دفتر رضا درویش رفت؛ این اولین تصویر شکار شده از دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است.

علیرضا بیرانوند

  علیرضا بیرانوند که سه روز پیش قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده بود پس از کش و قوس فراوان بار دیگر با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر امضا کرد.

بیرانوند ساعتی پیش پس از وساطت وحید امیری و چند بازیکن دیگر برای مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شده بود .

بیرانوند طی چند روز گذشته مذاکراتی رو با باشگاه استقلال انجام داده بود اما در نهایت این بمب نقل و انتقالاتی بزرگ خنثی شد و این دروازه بان ملی پوش در جمع سرخپوش باقی ماند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95897

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر