تجمع و شعار هواداران استقلال علیه «بچه» / تصویر

معاون ورزشی استقلال امروز در جمع هواداران این تیم اعلام کرد: هم ما و هم نکونام با بیرانوند مذاکره کردیم. به او گفتیم فقط تا امشب صبر خواهیم کرد. احساس می‌کنم که امروز قرارداد نهایی با بیرانوند امضا شود زیرا خودش هم راضی به این انتقال است. استقلال با او توافق کرده ولی اجازه امضا نمی‌دهند. جوری بیرانوند را تحت فشار می‌گذارند تا کاری که 2 روز پیش باید انجام می‌شد و با استقلال قرارداد می‌بست، 3 روز است طول می‌کشد

تجمع و شعار هواداران استقلال علیه «بچه» / تصویر

هواداران استقلال امروز علیه محمودرضا بابایی شعار سر دادند.

استقلال روز‌های پرالتهابی را سپری می‌کند. این تیم بعد از تغییرات در کادر فنی با جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استارت زد، ولی این مربی چند روز قبل در یک گفت و گوی طوفانی پرده از اتفاقات پشت پرده در این تیم برداشت.

نکونام با کنایه از حضور یک «بچه» در استقلال او را مقصر اصلی این روز‌های تیم دانست. نکونام گفت متاسفانه کار در این باشگاه دست یک بچه افتاده است. طولی نکشید که رسانه‌ها از محمودرضا بابایی به عنوان فرد مورد نظر جواد نکونام بردند. شخصی که پیش از این هم در دوره‌های مختلف، کنار تعدادی از مدیران و سرمربیان استقلالی دیده شده بود. امروز، ولی تعدادی از هواداران استقلال با تجمع مقابل ساختمان باشگاه شعار‌هایی علیه محمودرضا بابایی سر دادند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95820

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر