بازگشت سید جلال به ترکیب پرسپولیس / تغییر دربرابر گل‌گهر

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر مشخص شد

بازگشت سید جلال به ترکیب پرسپولیس / تغییر دربرابر گل‌گهر

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر مشخص شدیحیی گل محمدی با دو تغییر نسبت به بازی قبلی سرخپوشان، اکنون آماده جدال حساس برابر گل گهر سیرجان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی امروز برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد  گرفت که امیدوار است فاصله خود را با صدر جدول حفظ کرده و به نتیجه مطلوبی در این جدال دست یابد. یحیی گل محمدی که در آخرین حضور تیمش در سیرجان با نتیجه‌ای خارق العاده موفق به شکست حریف شده بود، باید دید در این جدال چه نتیجه‌ای را در پایان ثبت خواهد کرد. تیم او در این بازی با دو تغییر نسبت به دیدار مقابل آلومینیوم اراک پا به میدان گذاشته است و این در حالیست که سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیده‌اند.

حامد لک در این بازی نیز مهره ثابت پرسپولیس در درون دروازه خواهد بود. گلر باتجربه سرخپوشان که اکنون یک رقیب مدعی و جوان را روی نیمکت و در کنار خود می‌بیند، امیدوار است بعد از کلین شیت برابر آلومینیوم اراک، در سیرجان نیز مقابل یکی از قدرتمندترین خط تهاجمی لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شود. تقابل کری گونه او با محسن فروزان در دروازه مخالف نیز یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود.

 

در خط دفاعی یحیی گل محمدی اینبار به زوج سیدجلال حسینی و هنانوف رسیده است و این موضوع باعث خروج فرشاد فرجی از ترکیب اصلی شده است. کاپیتان پرسپولیس امیدوار است با تجربه بالای خود به رهبری سرخپوشان برابر حملات حریف پرداخته و سرعت هنانوف نیز قطعا کمک بزرگی به این موضوع خواهد داشت. در سمت چپ دفاعی سعید آقایی به میدان خواهد رفت که با توجه به سابقه بازی در تیم امیر قلعه نویی (سپاهان) همواره انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌اش به این مربی دارد. در سمت راست هم بار دیگر رامین رضاییان به میدان می‌رود. بازیکنی که در جدال با آلومینیوم که اولین حضور رسمی‌اش در ترکیب بعد از عقد قرارداد با سرخپوشان بود، تاثیر تهاجمی خود را در روند تاکتیکی تیم به نمایش گذاشت و باید دید اکنون مقابل جناح چپ قدرتمند حریف قادر به رقم زدن چه اتفاقی خواهد بود.

 

در خط میانی سرخپوشان، یحیی گل محمدی با کمترین تغییر تیمش را آماده این جدال کرده است. کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک قطعا در این بازی نیز مهره تاثیرگذار این تیم خواهند بود. بازیکنانی که علاوه بر موفقیت طی دیدارهای اخیر در فاز تدافعی، توانسته‌اند با حضور مداوم در بین مدافعان حریف، برتری تهاجمی مناسبی نیز نصیب تیم خود کرده و موقعیت‌های مناسبی شکل دهند. دو هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس باید دید در جدال با گل گهر سیرجان چه نمایشی به جا خواهند گذاشت و آیا قادر به عبور از سد دفاعی آنها و البته خنثی کردن حملات این تیم خواهند بود یا خیر.

بازیساز‌های پرسپولیس اکنون در اوج آمادگی خود قرار دارند. احسان پهلوان طی هفته‌های اخیر به همان بازیکنی تبدیل شده که پرسپولیسی‌ها برای جذب وی بی‌قراری می‌کردند و با قدرت تکنیکی و پا به توپ و البته ارسال‌های دقیق خود توانسته بخشی از بار تهاجمی تیمش را برعهده بگیرد. در سمت مقابل هم مهدی ترابی قرار گرفته است. دیگر ملی‌پوش خط میانی سرخپوشان که چه در بازیسازی و چه در گلزنی به مهره‌ای خطرناک برای امیر قلعه نویی و تیمش می‌تواند تبدیل شود.

پاکدل بعد از دو گلزنی پیاپی طی دو هفته اخیر به عنوان بازیکن تعویضی، در این بازی از سوی یحیی گل محمدی مزد تلاش خود را دریافت کرد و به عنوان مهره ثابت در خط حمله به کار گرفته شده است. حامد پاکدل که به خوبی از موقعیت متزلزل خود در خط حمله آگاه است، نمی‌خواهد این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهد و به دنبال بهترین بهره از این اتفاق است. در کنار او هم وحید امیری قرار گرفته که از حیث دوندگی و بازیسازی و گلزنی می‌تواند روی عملکرد موفق او حساب ویژه‌ای باز کند و باید دید این زوج در روز نیمکت نشینی مهدی عبدی چه عملکردی به جا خواهند گذاشت.

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک

سیدجلال حسینی

هنانوف

سعید آقایی

رامین رضاییان

میلاد سرلک

کمال کامیابی نیا

احسان پهلوان

مهدی ترابی

وحید امیری

حامد پاکدل

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9541

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر