فوری؛ هانی کرده و 3 نوچه اش بازداشت شدند+ جزئیات و تصاویر

سرهنگ بابک نمک شناس رئیس اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفت:«در پی حادثه ای که روز پنجشنبه در هنگام اولین تمرین لیگ برتر تیم استقلال با حضور جوادنکونام رخ داد، هانی کرده و 3 نوچه اش دستگیر شدند.»

فوری؛ هانی کرده و 3 نوچه اش بازداشت شدند+ جزئیات و تصاویر

هانی کرده و 3 نوچه اش که در تمرین تیم استقلال با چند تن از هواداران درگیر شده بودند بازداشت شدند.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام "هانی کُرده" خبر داد.

سرهنگ بابک نمک شناس؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در روز‌های گذشته فیلم حضور یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام "هانی کرده" و نوچه‌هایش در تمرین تیم استقلال در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: در این فیلم درگیری بین این اراذل و هواداران تیم استقلال رخ داده است که سریعاً برای این موضوع پرونده‌ای در پلیس اطلاعات تهران بزرگ تشکیل شد.

مطالعه بیشتر دراین باره :هانی کرده؛ مرموزترین اوباش ایران | شرور معروف از بازداشتگاه کهریزک تا مدافع حرم | + عکس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: "هانی کرده" از اراذل و اوباش سابقه دار است که بار‌ها تعهد داده رفتار‌های خارج از عرف جامعه انجام ندهد و این چنین رفتار‌های او به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نمک‌شناس گفت: به همین دلیل دستگیری این اراذل در دستور کار قرار گرفت و فورا این فرد دستگیر شد تا پرونده به مراجع قضایی ارسال شود.

هانی کرده و نوچه هایش در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند که در همان موقع هوادارن استقلال روی سکوها بر علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اقدام به شعار دادن کردند.

دراین هنگام هانی کرده به همراه چند لیدر و نوچه هایش به حمایت از حجت کریمی اقدام به ضرب و جرح برخی هواداران کردند.

اینجا را بخوانید درگیری شدید در تمرین استقلال /حضور جنجالی هانی کُرده در اولین تمرین نکونام +عکس 

هانی کرده

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام در حالی برگزار شد که حواشی زیادی وجود داشت و هواداران علیه مدیریت شعار دادند.

درگیری تماشاگران استقلال

تماشاگران استقلال در اولین تمرین تیم خود با اعتراض گسترده به مدیریت حجت کریمی به میدان آمده بودند. پیش از شروع تمرین بنرهای عجیبی در حمایت از کریمی و امیری به محل تمرین استقلال آویخته شده بود که توسط تماشاگران معترض پاره شد. همچنین تماشاگران در طول تمرین چندین‌بار علیه مدیریت باشگاه شعار دادند. 

در این میان چند تن از اراذل و اوباش شناخته شده تهران در محل تمرین حاضر بودند که در حمایت از مدیریت باشگاه با تماشاگران درگیر شدند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95059

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر