اطلاعیه فوری درباره جنجال بزرگی که تبلیغ آبجوی نکونام به‌پا کرد + عکس

انتشار تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی استقلال با تبلیغ یک برند آبجو حسابی خبرساز شده است. واکنش‌ها به انتشار این خبر جنجالی که جواد نکونام، سرمربی استقلال تبلیغ آبجو کرده است، همچنان ادامه دارد.

اطلاعیه فوری درباره جنجال بزرگی که تبلیغ آبجوی نکونام به‌پا کرد + عکس

جواد نکونام، سرمربی استقلال که مراسم معارفه او چندی پیش برگزار شد، دچار حواشی و جنجال جدیدی شده است. انتشار تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی استقلال با تبلیغ یک برند آبجو، حسابی خبرساز شده است. واکنش‌ها به انتشار این خبر که جواد نکونام، سرمربی استقلال تبلیغ یک برند مشهد آبجوسازی را کرده است، همچنان ادامه دارد. در تصاویری که از حاشیه مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است، به وضوح اسم این برند آبجو دیده می‌شود. این برند هلندی آبجو که سال‌هاست در تولید نوشیدنی الکلی فعالیت می‌کند، به طرز عجیبی، ظاهرا به عنوان یکی از اسپانسر‌های مراسم معارفه جواد نکونام ایفای نقش کرده است. 

بیشتر بخوانید: جنجال بزرگ؛ استقلال تبلیغ آبجو کرد! + عکس

در مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال که در سالن اختصاصی یکی از بانک‌ها برگزار شد، کلیپی برای معرفی جواد نکونام روی نمایشگر پخش شد که کنار همان فیلم، روی نمایشگر، تبلیغ عجیبی از یک برند آبجو منتشر شد.

انتشار تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی استقلال با تبلیغ یک برند آبجو حسابی خبرساز شده است. واکنش‌ها به انتشار این خبر جنجالی که جواد نکونام، سرمربی استقلال تبلیغ آبجو کرده است، همچنان ادامه دارد.

جواد نکونام سرمربی استقلال

اطلاعیه فوری باشگاه استقلال درباره تصاویر تبلیغ جنجالی آبجوی جواد نکونام 

باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پس از گذشت چند روز از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، حاشیه‌هایی درباره این مراسم شکل گرفته است که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به آن واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «با توجه به داستان سازی‌ها و شایعاتی که پس از مراسم معارفه آقای جواد نکونام مطرح شده، ارائه توضیحاتی ضروری است:

تصاویر استفاده شده در مراسم مذکور، پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شده و از منبع معتبر یعنی سایت تلوبیون تهیه شده که منبع رسمی برنامه‌های سیما است و متعلق به اسکوربوردی بوده که در زمان بازیگری سرمربی استقلال، جهت معرفی او استفاده شده بود.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال یکی از بهترین و شکیل‌ترین معارفه‌ها طی سالیان اخیر بود و مطلب منتشر شده، صرفاً شیطنت و بداخلاقی و مصداق بارز تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان است که واحد حقوقی باشگاه این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد و اتهام زنندگان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر هواداران عزیز قرار داشته باشد، این است که پس از انتخاب بهترین گزینه به عنوان سرمربی استقلال و تلاش همه ارکان باشگاه جهت فراهم آوردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، این گونه تلاش‌ها برای حاشیه سازی و دشمنی، هیچ دلیلی به جز ترس از یک استقلال باصلابت و قوی ندارد.»

جواد نکونام سرمربی استقلال

جنجال بزرگ؛ جواد نکونام، سرمربی استقلال تبلیغ آبجو کرد

تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی استقلال منتشر شده است.

باشگاه استقلال چند روزی می‌شود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و این روز‌ها به دنبال خریدن بازیکنان موردنظر این مربی جوان است. با این حال، وایرال شدن تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام حسابی خبرساز شده است.

در این مراسم که در سالن اختصاصی یکی از بانک‌ها برگزار شد، کلیپی برای معرفی جواد نکونام روی نمایشگر پخش شد که کنار همان فیلم، روی نمایشگر، تبلیغ عجیبی از یک برند آبجو صورت گرفت. این برند هلندی که سال‌هاست در تولید نوشیدنی الکلی فعالیت می‌کند به طرز عجیبی، ظاهرا به عنوان یکی از اسپانسر‌ها ایفای نقش کرده است. در تصاویری که از حاشیه همین مراسم گرفته شده، به وضوح اسم این برند آبجو دیده می‌شود. البته در نمونه‌های مشابه، تعدادی از برند‌های آبجوسازی در دنیا، با تولید نوشیدنی‌های بدون الکل آن را راهی بازار ایران کرده‌اند، ولی اسم این برند فعلا در ایران دیده نشده است.

جواد نکونام سرمربی استقلال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94351

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر