خبر مهم تاج درباره آیین‌نامه نقل‌وانتقالات

رئیس فدراسیون فوتبال از تأیید آیین‌نامه نقل‌وانتقالات در جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون خبر داد.

خبر مهم تاج درباره آیین‌نامه نقل‌وانتقالات

رئیس فدراسیون فوتبال از تأیید آیین‌نامه نقل‌وانتقالات در جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، مهدی تاج در پایان نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مباحث این جلسه اظهار داشت: بحث آیین‌نامه نقل‌وانتقالات بود و هیئت رئیسه تصویب کرد. اعضای هیئت رئیسه توضیحاتی نیز درباره سقف بودجه و مطالبات نهادهای نظارتی و خود فدراسیون فوتبال ارائه کردند. ما دنبال این هستیم که امسال به‌صورت جدی از بی‌انضباطی مالی جلوگیری شود و این موضوع به نفع فوتبال کشور است. البته باید این موارد را بپذیریم که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و دقت کافی را داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان  آسیا جلسه داشتیم. ان‌شاءالله اگر هفته آینده با فدراسیون عربستان تفاهم‌نامه را امضا کنیم که این قطعی است، در تفاهم‌نامه دیده شده است که بازی مقابل نمایندگان این کشور در تهران و عربستان برگزار شود. کشور عربستان سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است و بازیکنان معروف و گرانقیمت را جذب کرده است. شاید خیلی از مردم ما دوست داشته باشند تا این بازیکنان را ببینند. با مدیران عامل این چهار باشگاه همفکری لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تصمیمات خاصی برای حضور قدرتمندان نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شده است، گفت: تصمیاتی گرفته شد، اما اینکه بودجه‌ها را افزایش بدهیم، نه. تسهیلات دیگری فراهم کردیم که انشالله روی آن کار بشود. درخواستی‌هایی این باشگاه داشتند که موافقت کردیم، اما اینکه افزایش چشمگیری در بحث مالی داشته باشیم، نبود. ما امسال خیلی مصر هستیم که امسال فیرپلی مالی انجام شود. / تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94256

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر