تنبیه قلعه‌نویی برای مدافع ملی‌پوش

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

تنبیه قلعه‌نویی برای مدافع ملی‌پوش

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

به گزارش عرشه آنلاین، در دیدار پایانی کافا در یک صحنه محمدحسین کنعانی‌زادگان بر این عقیده بود که بازیکن تیم حریف روی او مرتکب خطای پنالتی شده است اما داور دستور به ادامه ی بازی داد. بعد از این تصمیم محمدحسین کنعانی‌زادگان آنقدر به داور اعتراض کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد و امتناع او از ترک زمین موجب ایجاد تنش در زمین شد و دقایقی بازی متوقف شد.

این رفتار موجب انتقاد اهالی فوتبال از مدافع تیم ملی شد و برخی خواهان برخورد جدی با این بازیکن شده اند تا درس عبرتی برای دیگر بازیکنان شوند و با این اعتراضات به تیم ملی صدمه نزنند.

شائبه محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از سوی فدراسیون فوتبال و حتی امیر قلعه‌نویی به وجود آمد اما به نظر می رسد در این باره امیر قلعه‌نویی به طور جدی با او صحبت کرده است و قرار شده دیگر مرتکب این رفتارها نشود.

حمید مطهری، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در مورد رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان و تصمیم کادر فنی تیم ملی این طور گفت: «می‌دانید در آن لحظات آدرنالین بازیکن فوق‌العاده بالا است جو وحشتناکی هم در ورزشگاه وجود داشت برخی نفرات می‌توانند این موضوع را کنترل کنند حسین واقعا پسر خیلی خوبی است قلعه‌نویی با او صحبت کرد و تمام نکات را گفت خیلی هم محکم صحبت کرد اما باید جایی به بازیکن حق داد می‌دانم این کار قشنگ نبود اما در آن شرایط سخت چنین اتفاقاتی هم می‌افتد.»

این حرف ها بدین معنی است که امیر قلعه‌نویی گوش محمدحسین کنعانی‌زادگان را کشیده است و پای محرومیت این بازیکن در میان نیست. / فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93736

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر