دلبری ستاره مصدوم استقلال از نکونام

رضا میرزایی می گوید که حمایت هواداران از او، بهترین انگیزه برایش بوده تا هر چه سریعتر به میادین بازگردد.

دلبری ستاره مصدوم استقلال از نکونام

رضا میرزاییکه دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت تا پس از طی کردن دوران نقاهت، به میادین بازگردد. پس از پایان عمل جراحی، او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و حمایت هواداران را انگیزه خود برای بازگشت دانست.

میرزایی در مورد عملی که صورت گرفت اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. فکر می کنم حدود ساعت ۸ عمل من شروع شد و تا ساعت ۱۰ طول کشید. سپس راهی اتاق ریکاوری شدم و اکنون هم که به اتاق خودم آمده ام.

او درباره اینکه دکتر از عمل جراحی رضایت داشته است یا خیر، گفت: از دکتر یزدی تشکر می کنم. برای من خیلی زحمت کشید و به من امیدواری داد تا خیلی سریعتر بتوانم برگردم و به تیم کمک کنم.

میرزایی در مورد نگرانی هواداران و خانواده اش بابت عمل جراحی اش اظهار داشت: هواداران که خیلی به من لطف داشتند. در این یک ماه که مصدوم بودم، انرژی و انگیزه مضاعفی به من دادند تا خیلی قوی تر برگردم. هواداران مطمئن باشند جواب محبت هایشان را خواهم  داد.

وی درباره حضور نورافکن در بیمارستان نیز اظهار داشت: امید از شب گذشته با من بود. او داداش من است و یک دانه است. کارش درست است.

بازیکن مصدوم استقلال که به بوگاتی معروف است، در مورد اینکه چه زمانی به میادین برمیگردد، با خنده پاسخ داد: بوگاتی فعلا زیر چاله است و ان‌شاءالله به زودی برمیگردد. همین انگیزه ای که هواداران و مردم به من می دهند، مطمئن باشند خیلی سریعتر از آن چیزی که هست برخواهم گشت.

میرزایی در مورد انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال پاسخ داد: انتخاب ایشان قطعا خواسته هواداران و بازیکنان بود. زمانیکه من در سپاهان بودم، آقا جواد چند باری خواستار جذب من بود. او مربی خیلی خوبی است و برای استقلال، نکونام بهترین انتخاب بود. ان‌شاءالله که امسال قهرمان شویم.

منبع: افکار نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93561

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر