زمان واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس اعلام شد

فرآیند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است.

زمان واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس اعلام شد

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: مجلس در بودجه سال گذشته تصویب کرد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه واگذار شوند.

وی متذکر شد: ذکراین نکته حائز اهمیت است که سال‌های گذشته هم چندین بار بحث واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود، اما متأسفانه دولت قبل اراده لازم را در این باره نداشت و گویا یک اراده سیاسی در پشت پرده وجود داشت تا این دو باشگاه تحت مالکیت دولت باقی بمانند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیداحسان خاندوزی از زمانی که تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده گرفت به سازمان خصوصی‌سازی دستور داد هر چه زودتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران این دو باشگاه به مردم واگذار شود.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: چندین جلسه درباره نحوه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار و در هیئت واگذاری این دو باشگاه تأکید شد که در مرحله اول ۱۰ درصد از مالکیت و سهام این دو باشگاه به هواداران واگذار شود و حتماً این موضوع از طریق بورس محقق می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: ما پیگیر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از طریق بازار بورس هستیم و اجرای این کار آغاز شده و دیگر نیازی به تصویب قانون در این باره نیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9307

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر