تماس شبانه یحیی گل محمدی با مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل محمدی فرصت از پرسپولیس خواست

تماس شبانه یحیی گل محمدی با مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل محمدی فرصت از پرسپولیس خواست

یحیی گل محمدی دیشب در تماسی با رضا درویش به وی اعلام کرده که چند روز دیگر از سفر برگشته و با حضور در باشگاه با وی در مورد مسائل مختلف گفتگو خواهد کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از چند روز استراحت در حاشیه خلیج فارس، حالا به ایران بازگشته و هواداران پرسپولیس در انتظار گام بعدی او هستند تا تکلیف تیمشان برای فصل بیست و دوم روشن شود.

در حالی که در ابتدا تقریبا تمام اخبار و شواهد حاکی از جدایی سرمربی سرخپوشان از این تیم بود، حالا طرفداران پرسپولیس امید بیشتری به ادامه همکاری یحیی با پرسپولیس در یک سال باقیمانده قرارداد هستند.

یحیی و درویش هنوز ملاقاتی با یکدیگر نداشته‌اند و جلسه‌ای بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برگزار نشده، اما ابقای درویش در سمت مدیرعاملی، این ماموریت را بر روی دوش او می‌گذارد تا هرچه زودتر پای میز مذاکره با گل‌محمدی بنشیند و او را برای فصل آینده مجاب کند.

 

این در حالی است که سرمربی سرخپوشان هیچ هنوز هیچ لیست خریدی به باشگاه پرسپولیس نداده، اما موافقتش را با تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده اعلام کرده است. گولسیانی، عالیشاه، سرلک، آل کثیر و صادقی نفراتی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده و این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با آنهاست.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92301

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر