مهدی رحمتی از آلومینیوم شکایت کرد

مهدی رحمتی از آلومینیوم اراک شکایت کرد.

مهدی رحمتی از آلومینیوم شکایت کرد

مهدی رحمتی از آلومینیوم اراک شکایت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، نامه شکایت مهدی رحمتی از باشگاه آلومینیوم اراک به دست مسولان هیات فوتبال استان مرکزی رسیده است.

از اراک خبر می رسد سیدمهدی رحمتی، سرمربی فعلی نساجی و سرمربی سابق آلومینیوم اراک از ایرالکو به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

گویا نامه ای از فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال استان مرکزی رسیده که مطابق آن سیدمهدی رحمتی بابت پرداخت نشدن مطالباتش و انجام نشدن تعهدات مالی باشگاه آلومینیوم اراک، از این باشگاه شکایت کرده است.

هنوز مشخص نیست مسئولان هیات فوتبال استان مرکزی این نامه را به دست باشگاه ایرالکو رسانده اند یا نه اما به گفته یک منبع آگاه موضوع شکایت رحمتی از باشگاه آلومینیوم جدی است.

البته گویا این شکایت را یکی از وکلای مهدی رحمتی انجام داده است. رحمتی هنگام جدایی از ایرالکو، از این باشگاه طلب داشت و بخشی از تعهدات مالی آلومینیوم اراک انجام نشده بود.

هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی مهدی رحمتی، باشگاه آلومینیوم و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال منتشر نشده اما از اراک خبر می رسد برگه شکایت به دست هیات فوتبال استان مرکزی رسیده است.

سیدمهدی رحمتی بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی، از آلومینیوم اراک جدا شد و به تیم نساجی پیوست. جمعی از بازیکنان آلومینیوم هم طی روزهای گذشته یا با نساجی قرارداد امضا کرده اند و یا در آستانه پیوستن به این تیم آسیایی هستند. / طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92204

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر