خبر فوری درباره سرمربی جدید استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

خبر فوری درباره سرمربی جدید استقلال

استقلال شرایط خوبی ندارد و با تعیین تکلیف ریکاردو ساپینتو و منتفی شدن تمدید قرارداد باشگاه استقلال با این سرمربی پرتغالی، این تیم در وضعیت بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم از مهم‌ترین خبرهای این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران است. با منتفی شدن حضور ریکاردو ساپیتو در استقلال، بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال خبرساز شده است و هواداران و بازیکنان استقلال منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: خبر داغ از سرمربی جدید استقلال و بمب نقل و انتقالات استقلالی‌ها

استقلال که فصل گذشته را با حواشی و مشکلات بسیاری به پایان رساند، برای فصل جدید، برنامه‌های جدیدی دارد. زمان معرفی سرمربی جدید استقلال و پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو مشخص شد.

استقلال

مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. گزینه سرمربی‌گری استقلال بامداد سه‌شنبه به تهران می‌آید.

تیم استقلال پس از پایان فصل اخیر شاهد تغییرات دوباره روی نیمکت بود. ریکاردو ساپینتو پس از ناکامی در فینال جام حذفی در پیامی رسمی از هواداران خداحافظی کرد تا مشخص شود همکاری او با باشگاه تهرانی پایان یافته است.

از زمان خداحافظی این سرمربی‌، حجت کریمی، سرپرست باشگاه تایید کرد که مذاکرات با گزینه‌های داخلی و خارجی برای جانشین ساپینتو آغاز شده است.

در حالی که هنوز یک هفته از جدایی سرمربی پرتغالی نگذشته، به نظر می‌رسد گزینه نهایی جانشینی او پس از بررسی‌های نهایی انتخاب شده و این سرمربی قرار است بامداد سه‌شنبه وارد تهران شود.

نام سرمربی جدید استقلال تهران خوان رامون لوپز کارو (Juan ramon lopez caro)، مربی ۶۰ ساله اسپانیایی است. نکته جالب درباره این سرمربی آغاز فعالیت پیش از ۳۰ سالگی است.

همین فرصت کوتاه کافی بود که او در ۳۵ سالگی، در سطح حرفه‌ای لیگ حرفه‌ای مربیگری را شروع کند.

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

 

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

از سال ۱۹۹۷ تا به امروز، او به طور مستمر هدایت تیم‌های باشگاهی و ملی در سطوح مختلف را به عهده داشته که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

*سرمربی مایورکا (اسپانیا)

*سرمربی رئال مادرید (اسپانیا)

*سرمربی سویا (اسپانیا)

*سرمربی تیم ملی اسپانیا (اروپا)

*سرمربی تیم ملی عربستان (آسیا)

*سرمربی تیم ملی عمان (آسیا)

*سرمربی تیم دالیان چین (آسیا)

*سرمربی تیم شنزن چین (آسیا)

از نکات قابل تامل رزومه کاری او این است که در عربستان سعودی به مدت ۴ سال متوالی مربیگری کرده است.

خوان رامون لوپز کارو به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است.

از دیگر سوابق او می‌توان به هدایت تیم دالیان چین در سوپر لیگ و قهرمانی با تیم شنزن در چین اشاره کرد.

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

 

خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال

سرمربی جدید استقلال

اطلاعیه جدید درباره سرمربی جدید استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید برای بازدید از امکانات و مذاکره با این باشگاه به ایران می‌آید.

رسانه باشگاه استقلال نوشت: «این باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا تلاش برای کسب رضایت هواداران عزیز و گرامی است، مذاکرات خود را با چند مربی مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده است و به‌طور همزمان پیش می‌برد.

بر همین اساس و همان‌طور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز پیش از این اعلام کرده بود، برنامه‌های کاری و‌ رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه‌ها، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای نیمکت فصل آینده انتخاب کند. به‌جهت رعایت شأن و اعتبار باشگاه استقلال و همین‌ طور بازدید از امکانات و شرایط باشگاه، آقای لوپس راهی ایران می‌شود تا پس از حضور در تهران و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های باشگاه استقلال، مذاکرات به‌صورت حضوری نیز ادامه یابد.

نکته قابل توجه این که باشگاه استقلال به‌طور همزمان گفت‌وگوهای خود را با سایر سرمربیان داخلی و خارجی مدنظر، ادامه می‌دهد».

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره سرمربی جدید استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد در حال مذاکره با ۴ مربی ایرانی و تعدادی مربی خارجی برای جانشینی ساپینتو است.

باشگاه استقلال درباره روند مذاکره با گزینه‌های مربیگری آبی‌پوشان اعلام کرد: «همان طور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدید رسیده است.

با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه‌های کاری تعدادی از مربیان ایرانی و خارجی، در حال حاضر ۴ مربی ایرانی و چند مربی خارجی مد نظر باشگاه قرار دارند که بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی، در همین خصوص ادامه دارد.

باشگاه استقلال بررسی‌های نهایی را روی مربیان مد نظر ادامه می‌دهد تا با رعایت سرعت و دقت، بهترین گزینه را جهت سرمربی‌گری استقلال برای فصل آینده، انتخاب کند.»

استقلال تمایلی به ماندن ساپینتو نداشت

پیشکسوت استقلال می‌گوید باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی و مدیرعامل مشخص شود تا تیم ضربه نخورد.

محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی ندارد و هواداران نگران هستند و باید هرچه زودتر تیم از بلاتکلیفی خارج شود. هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص نشده تا بخواهند سرمربی جدید را انتخاب کنند و این قطعا به سود این تیم نخواهد بود. آبی پوشان مشکلات خیلی زیادی داشتند که باید گفت مجموعه این مشکلات به این تیم آنها ضربه زد تا در لیگ برتر و جام حذفی ناکام شوند. ضعف مدیریت، نبودن منابع مالی، ضعف‌های تاکتیکی تیم و مشکلات داوری با هم مانع نتیجه‌گیری استقلال شد تا تیم ساپینتو فصل ناموفقی را پشت سر بگذارد.

او درباره حضور ساپینتو در لیگ قبرس هم گفت: ساپینتو دنبال جدایی از استقلال بود و باشگاه هم ظاهرا تمایلی به ماندن این مربی نداشت که چندان پیگیر نبود. حالا که ساپینتو از استقلال جدا شده و در قبرس تیم گرفته، مدیران باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی جدید تیم را مشخص کنند و از همین الان تیم را برای فصل آینده آماده کنند. متاسفانه زمان دارد به سرعت می‌گذرد و تیم هنوز نه سرمربی دارد و نه شرایط بازیکنان برای فصل بعد مشخص شده است.

یوسفی درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گذشته بیان کرد: مربی موفقی نبود و نتوانست با استقلال مقامی در حد قهرمانی کسب کند. این مربی در اکثر بازی‌های مستقیم شکست خورد و عملا از کورس قهرمانی با حریفان شکست خورد. درست است که ساپینتو مربی موفقی در تیم‌های سابقش بوده ولی در استقلال نتوانست اهدافش را پیاده کند و آبی‌ها نتوانستند جامی کسب کنند. به نظرم اگر قراداد او به نحوی تنظیم می‌شد که با جریمه‌های مالی رفتارش اصلاح شود می‌توانستیم با او ادامه دهیم.

سرمربی استقلال باید ایرانی باشد یا خارجی؟ بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال گفت: هر تصمیمی قرار است گرفته شود باید زود انجام شود زیرا نباید زمان از دست برود و استقلال ضربه بخورد. استقلال فصل قبل مربی خارجی داشت و موفق نبود. در حال حاضر مربی ایرانی هم نداریم که بتواند هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و ظاهرا باز هم باید سراغ گزینه خارجی رفت.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: استقلال در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد. به نظرم نیازمند ساختار و سیستم دفاعی جدیدی هستیم. همچنین باید ۳ یا ۴ بازیکن تاثیرگذار خریداری کنیم. استقلال فصل آینده باید تیمی در حد قهرمانی ببندد تا بتواند ناکامی این فصل را جبران کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91411

ارسال نظر