ستاره استقلال به جام آلرژی دارد!

هدی قایدی ستاره تیم استقلال با وجود درخشش در این فصل نتوانست با تیمش قهرمانی را تجربه کند.

ستاره استقلال به جام آلرژی دارد!

بدون هیچ تردیدی باید عنوان بهترین بازیکن این فصل استقلال را به مهدی قایدی بدهیم. ستاره ای که بعد از یک فصل ناکامی در فوتبال امارات دوباره به تیم سابقش برگشت تا به همراه این تیم قهرمانی را تجربه کند ولی نه تنها این اتفاق برای قایدی در استقلال رخ نداد، بلکه تیم فصل گذشته او توانست بعد از سال‌ها قهرمان فوتبال امارات شود.

قایدی در این فصل برای استقلال ۱۲ گل به ثمر رساند و فقط یک گل تا آقای گلی لیگ برتر فاصله داشت. ر همان سال اول حضورش در استقلال، اگرچه با این تیم قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد اما آن روزها قایدی جایی در ترکیب تیم وینفرد شفر نداشت و حتی برای بازی فینال در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگرفته بود.

سال بعد با جدایی شفر و آمدن استراماچونی ورق برای باشو برگشت و او در کنار شیخ دیاباته زوجی طلایی را تشکیل داد تا استقلال بعد از مدتها صدرنشین جدول شود اما حواشی قهر سرمربی ایتالیایی و حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال باعث شد تا این تیم شانس قهرمانی لیگ را از دست بدهد.

همان فصل آبی‌ها تا فینال جام حذفی پیش رفتند اما شکست عجیب مقابل تراکتور با وجود درخشش مهدی قایدی در آن بازی، باز هم یک جام را از او و تیمش گرفت.

فصل بعد باز همان سناریو تکرار شد؛ استقلال لیگ را از دست داد و فینالیست جام حذفی شد اما مقابل فولادِ جواد نکونام مغلوب شد تا دست مهدی باز هم به جام نرسد.

مهدی امسال هم با وجود درخشش فوق العاده‌اش با پیراهن استقلال باز هم موفق نشد جامی بدست بیاورد. بعد از اینکه قایدی و استقلال در لیگ موفق نشدند قهرمان شوند، امید فوق ستاره به فینال جام حذفی بود که دیدار پایانی با بدترین شکل ممکن برای قایدی و استقلال به پایان رسید.

به نظر می رسد ستاره آبی‌ها در این فصل به جام گرفتن آلرژی دارد و با وجود درخشش فردی در کسب قهرمانی ناکام بوده است.

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90629

ارسال نظر