ستاره استقلال لژیونر می‌شود؟

در شرایطی که طی هفته‌های اخیر عنوان شد ایجنت‌های اماراتی یکی از ستاره‌های استقلال را زیر نظر دارند سرمربی آبی پوشان نیز همین بازیکن را کاندیدای لژیونر شدن می‌داند.

ستاره استقلال لژیونر می‌شود؟

ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم با تعریف و تمجید از مهدی قائدی این بازیکن را فوتبالیستی قابل معرفی و پیش بینی کرد مهاجم بوشهری اش از همان بازی برای استقلال گلزنی می‌کند. گرچه موتور گلزنی مهدی قائدی برای استقلال کمی دیرتر از آنچه سرمربی پرتغالی اش انتظار داشت روشن شد اما در هفته‌های بعد از آن (بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور) به این سو همواره این فوق ستاره بوشهری نقش محوری در بردهای کلیدی تیم استقلال بازی کرده است.

مهدی قائدی در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور به عنوان بازیکن جانشین(از دقیقه ۷۴ به جای پیمان بابایی) وارد میدان شد و در وقت‌های اضافه دو پنالتی گرفت و استقلال با گلهای یامگا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد تا همرمان استقلال و سرمربی اش را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک کند.

درخشش مهدی قائدی در دیدار مقابل ملوان، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و پیکان موجب شد تا این تیم علاوه بر چشیدن طعم گلزنی دوباره این فوتبالیست بوشهری(پس از آن که در بازی هفته دوم به ملوان گل زد و دیگر نزد) فاصله هشت امتیازی استقلال با پرسپولیس را به صفر تبدیل کند.

در این مدت علاوه بر تیم‌های حوزه خلیج فارس به ویژه اماراتی سرمربی تیم استقلال نیز برای پیشرفت مهدی قائدی برنامه‌هایی در سر داشته است. ساپینتو که خودش سالیان طولانی در تیم‌های باشگاهی و ملی فوتبال پرتغال توپ زده در رابطه با سبک بازی مهدی قائدی به او گفته "بازی تو خوراک پرتغالی‌هاست و این نوع بازی در لیگ برتر پرتغال می‌تواند جایگاه ویژه‌ای برایت ایجاد کند تا مانند مهدی طارمی به چهره شناخته شده ای در فوتبال این کشور مبدل شوی".

افراد نزدیک به تیم استقلال اوج‌گیری ناگهانی مهدی قائدی پس از هفته‌ها افت محسوس در ترکیب تیم استقلال را امیدواری‌های بالای این بازیکن برای رسیدن به فوتبال اروپا و توپ زدن در یکی از لیگ‌های قاره سبز می دانند. قائدی پیش از انتقال به امارات هم گفته بود که دوست دارد روزی در اروپا توپ بزند و حالا چه کسی بهتر از ریکاردو ساپینتو که با همه مختصات این بازیکن اعم از سبک بازی و موارد دیگر آشنایی دقیق دارد تا شرایط برای انتقالش به قاره سبز و لژیونر شدن در اروپا را فراهم کند.

با توجه به شرایط قرارداد قائدی که تا سال ۲۰۲۶ (تیرماه ۱۴۰۵) بازیکن تیم شباب الاهلی است به نظر می رسد سرمربی استقلال می‌تواند شرایطی این انتقال را مهیا کند تا این بازیکن را به صورت قرضی یا قطعی از تیم شباب الاهلی به خدمت بگیرند.

لازم به یادآوری است مهدی قائدی در حال حاضر با ۵ گل زده در جدول گلزنان تیم استقلال همراه با محمد محبی در صدر گلزنان برتر این تیم قرار گرفته و علاوه بر این توانسته دو پنالتی در لیگ برتر و دو پنالتی در جام حذفی برای آبی‌پوشان بگیرد.

ناگفته نماند؛ این اخبار در حالی از باشگاه استقلال به گوش میرسد که طرفداران تیم آبی پایتخت در طول روزهای گذشته پس از ابراز تمایل تیم‌های عربی برای به خدمت گیری قایدی به شدت علی فتح‌الله‌زاده را تحت فشار گذاشته اند تا هر طور شده قرارداد این فوق‌ستاره ۲۵ ساله تیمشان را تمدید کند.

منبع: روز نو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72788

ارسال نظر