ساپینتو احضار شد

ریکاردو ساپینتو پس از حواشی جنجالی دربی استقلال و پرسپولیس احضار و ابلاغیه‌ای برای او صادر شد.

ساپینتو احضار شد

ریکاردو ساپینتو احضار شد. رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و برخی حرکات ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کردند. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم در فینال جام حذفی و در دقیقه ۱۰+۹۰، اخراج شد.

بیشتر بخوانید: شرط ساپینتو برای استقلال

به گزارش عرشه آنلاین، ریکاردو ساپینتو بعد از دریافت کارت قرمز رفتار غیرقابل کنترلی در کنار زمین داشت و با داوران درگیر شد. او سپس هنگام خروج از زمین و در نزدیکی سکوی هواداران پرسپولیس، با آنها هم به شدت درگیر شد که پرتاب بطری و اشیا بین طرفین را به دنبال داشت.

ریکاردو ساپینتو

کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای برای سرمربی تیم استقلال صادر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد:

«در پی تخلفات صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبتنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه و تحریک تماشاگران، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

همچنین، سایر آرا و احکام مرتبط با این مسابقه درباره اشخاص دیگر به محض وصول گزارش انضباطی اعلام خواهد شد.»

ساپینتو خداحافظی کرد

ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس نتیجه را دو بر یک واگذار کرد و از رسیدن به قهرمانی ناکام ماند.

سرمربی آبی‌پوشان که به همراه بازیکنانش به رختکن رفته بود از بازیکنان استقلال خداحافظی کرد و به آنها گفت اگر قرار شد در ایران بمانم و همچنان هدایت استقلال را بر عهده بگیرم، شما را در آینده خواهم دید اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد، با شما خداحافظی می‌کنم و برای‌تان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید در تمامی زندگی خود موفق و سربلند باشید.

ریکاردو ساپینتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89975

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر