انتقام سخت استقلال از پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس با وجود اتمام لیگ برتر، در جام حذفی حضور دارند و هر دو تیم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب به مصاف نساجی و هوادار می‌روند.

انتقام سخت استقلال از پرسپولیس

استقلال درصدد انتقام از پرسپولیس است. استقلال و پرسپولیس با وجود اتمام لیگ برتر، در جام حذفی حضور دارند و هر دو تیم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب به مصاف نساجی و هوادار می‌روند. پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم استقلال در صورت رویارویی با پرسپولیس در فینال جام حذفی به دنبال انتقام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: درگیری استقلال و سپاهان برای جذب شاه‌ماهی لیگ برتر

بیشتر بخوانید: تکلیف حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا مشخص شد

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن سابق استقلال  درباره دیدار این تیم مقابل نساجی در جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی است زیرا نساجی فصل گذشته عنوان قهرمانی جام حذفی را بدست اورده و می‌خواهد در این فصل هم به فینال برسد و مقابل استقلال از انگیزه‌های بالایی برخوردار است. استقلال باید با تمرکز بسیار بالایی در این دیدار ظاهر شود.

او درباره اینکه نساجی در آخرین بازی لیگ مقابل پرسپولیس شکست سنگینی را متقبل شد و آیا شرایط خوبی مقابل استقلال خواهد داشت؛ بیان کرد: شرایط این بازی فرق می‌خورد و نساجی مقابل استقلال به دنبال پیروزی است و این کار آبی‌پوشان را سخت می‌کند. امیدوارم استقلال بتواند در این بازی به برتری رسیده و راهی فینال شود. بازیکنان استقلال باید تمام توان‌شان را برای قهرمانی در جام حذفی بگذارند. باید مدافعان و هافبک‌های دفاعی هوشمندانه بازی کنند و مراقب ضدحملات حریف باشند تا غافل‌گیر نشوند. البته امیدوارم در جام حذفی اشتباهات داوری وجود نداشته باشد.

استقلال کمی بدشانس بود که قهرمان نشد

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که عملکرد استقلال را در پایان لیگ چطور ارزیابی کردید، تاکید کرد: استقلال می‌توانست در این فصل به عنوان قهرمانی برسد و فقط کمی بدشانس بود و اگر کمی تمرکزش را بالا می‌برد می‌توانست عنوان بهتری را کسب کند.

تا قبل از دیدار مقابل پرسپولیس شرایط استقلال خوب بود. در داربی یک پنالتی مسلم را برای استقلال نگرفتند و داور به نفع پرسپولیس سوت زد. پرسپولیس مقابل استقلال فقط دفاع کرد و درصد بیشتری از مالکیت توپ به سود استقلال بود.

هواداران استقلال ساپینتو را می‌خواهند

او درباره اینکه آیا ساپینتو باید در استقلال بماند یا خیر؟ افزود: عملکرد ساپینتو مناسب بوده و وی توانسته نتایج خوبی را نیز کسب کند. اگر او در این فصل دچار محرومیت‌های پی‌درپی نمی‌شد می‌توانست بهتر هم عمل کند.

هواداران استقلال خواهان حضور دوباره وی روی نیمکت استقلال هستند. ساپینتو می‌تواند سال آینده بهتر عمل کند و باید از همین حالا مسئولان استقلال قرارداد وی را تمدید کنند. ساپینتو باید بماند، مگر این‌که مسائل مالی باعث عدم تمدید قراردادش شود. او مربی توانمندی است و هیجان خوبی به تیمش می‌هد.

با وجود اتمام لیگ برتر، هنوز استقلال و پرسپولیس در جام حذفی حضور دارند و هر دو تیم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب به مصاف نساجی و هوادار می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدارها، در دیدار فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال به دنبال انتقام از پرسپولیس است

بازیکن سابق استقلال درباره تقابل احتمالی آبی‌پوشان با پرسپولیس در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی جذابی خواهد شد زیرا این دو تیم برای قهرمانی در این مسابقات انگیزه دارند و این کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند.

استقلال به دنبال انتقام شکست لیگ است و برای جبران آن در این دیدار به میدان خواهد رفت. امیدوارم استقلال اسیر اشتباهات داوری نشود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88373

ارسال نظر