استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند؟ | حمید سجادی توضیح داد

حمید سجادی، وزیر ورزش درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند؟ | حمید سجادی توضیح داد

وزیر ورزش در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند.

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان برنامه‌ریزی‌هایی کردیم که برای اولین‌بار لیگ چوگان در ۲۳ هفته از بهار امسال آغاز شود. بازی پایانی آن در دهه فجر است و قرعه‌کشی و مقدمات اولیه آن از هفته دوم اردیبهشت آغاز شده است.

وزیر ورزش همچنین گفت: برنامه‌ریزی کردیم که با همکاری هیئت دولت منابع را فراهم سازیم و البته مکاتبات لازم را هم انجام دادیم و مجوزها و مصوبات نهایی شده که تا پایان سال یک هزار زمین چمن مصنوعی در سراسر کشور اضافه شود.

وزیر ورزش در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند. حداقل ۲ هفته دیگر برای بارگذاری اسناد مهلت دارند و پول‌ها و بدهی‌ها پرداخته شده است.

سجادی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال هم اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد، تأکید کرد: برای حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا امیدوارم مگر اینکه AFC از عدم رعایت قانون یا دیر بارگذاری شدن مدارک ایراد بگیرد ولی هنوز مهلت داریم. فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس هم به اندازه کافی مستندات برای دفاع دارند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86455

ارسال نظر