واکنش جالب کی‌روش به قرعه جام ملت‌های آسیا : قرعه‌مان عالی است!

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال قطر با ابراز رضایت از قرعه تیمش گفت: باید خودمان را آماده رقابت‌ها با بهترین تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا کنیم.

واکنش جالب کی‌روش به قرعه جام ملت‌های آسیا : قرعه‌مان عالی است!

کارلوس کی‌روش پس از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا و همگروهی قطر با چین، تاجیکستان و لبنان در گروه A گفت:

قرعه‌مان عالی است. مهمترین چیز حضور در میان بهترین تیم‌های آسیا و بهترین تیم‌های جهان است. رقابت با بهترین‌ها و تلاش برای بهترین بودن هم چیزی است که ما می‌خواهیم، چون تا زمانی که بهترین‌ها را شکست ندهید، بهترین نخواهید بود. می‌خواهیم در خانواده قهرمانان و در میان بهترین تیم‌های آسیا حضور داشته باشیم. می‌خواهیم کار کنیم تا برای آغاز جام ملت‌های آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی‌مان کاملاً آماده باشیم.

وی ادامه داد: کاملاً می‌دانیم با چه چیزی روبه‌رو هستیم، اما همانطور که گفتم، اولین قدم ما اکنون پس از مشخص شدن قرعه‌مان، این است که به خودمان فکر کنیم و برای‌مان مهم نباشد که قرار است با چه تیم‌هایی روبه‌رو شویم. چیزی که اهمیت دارد، این است که آماده حضور در مسابقات و مصاف با همه رقبای‌مان باشیم. از الان فقط اینکه خودمان چه کار می‌کنیم و کجا هستیم، مهم است، نه اینکه سایرین کجا و چگونه هستند. باید طوری خودمان را آماده کنیم تا برای رقابت با بهترین‌های آسیا آماده باشیم.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86683

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر