مشورت عجیب کی روش به ساپینتوی استقلالی

ساپینتو مثل کی‌روش از بالا به مربیان ایرانی نگاه می‌کند

مشورت عجیب کی روش به ساپینتوی استقلالی

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: من فکر می‌کنم راهنمایی‌های کی‌روش باعث شد ساپینتو نگاه بالا به پایین به فوتبال ایران، مربیان و پیشکسوتان ما داشته باشد.

سیاوش بختیاری زاده، اظهارکرد: متأسفانه در جریان دیدار نفت آبادان و استقلال بداخلاقی‌های زیادی را از سوی سرمربی پرتقالی استقلال شاهد بودیم و متأسفانه مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال نیز جلوی این بداخلاقی‌ها و بی‌احترامی‌ها را نمی‌گیرند تا حرمت خانواده‌ها و تماشاگران حفظ شود و این‌ها زشت است. البته بعد از بی‌احترامی که ساپینتو به عبدالله ویسی و در واقع به تیم نفت آبادان داشت، به نظرم ویسی با اظهاراتی که بعد از این دیدار داشت حق مطلب را ادا کرد.

وی ادامه داد: شخصیت تیمی و سابقه تیم استقلال تهران خیلی بزرگ‌تر از این‌ها است که در هر بازی شاهد این باشیم که ساپینتو مشکلی را برای فوتبال ایران به وجود بیاورد و این اصلاً در شأن و شخصیت هوادار استقلال نیست که چنین مربی از الفاظ و حرکات نادرست استفاده کند. من فکر می‌کنم زمانی که ساپینتو برای کار در فوتبال ایران دعوت به همکاری شد با کی روش ارتباط گرفت و اطلاعاتی در خصوص فوتبال ایران به او داد که متأسفانه راهنمایی‌های کی روش باعث شد او مسیری را برود که خود کی روش رفت؛ یعنی نگاه بالا به پایین نسبت به مربیان ایران داشته باشد.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: کی‌روش به عنوان یک آقا بالاسر وارد فوتبال ایران شده بو و بی‌احترامی‌های زیادی به مربیان ایرانی داشت و کسی هم نبود که جواب بی‌احترامی‌های او را بدهد و در نهایت هم دیدید با نتایج بسیار ضعیف و بدون این که پاسخگوی عملکرد خود باشد ایران را همچون سردار فاتح ترک کرد! من فکر می‌کنم راهنمایی‌های کی‌روش باعث شد ساپینتو نگاه بالا به پایین به فوتبال ایران، مربیان و پیشکسوتان ما داشته باشد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: استقلال تهران می‌توانست مجدداً قهرمان ایران شود و به نظر من استقلال در نیم‌فصل دوم بازی‌هایی فراتر از لیگ ایران انجام داد و نتایج بسیار خوب به دست آورد اما متأسفانه کنترل نکردن ساپینتو کار دست استقلال داد و خود همین مربی استقلال را از قهرمانی دور کرد. استقلال تهران نشان داد در روزهایی که مدیریت باشگاه حواشی داشت این تیم با قدرت در زمین کار خود را انجام می‌داد ولی بحث‌های ساپینتو هر هفته بعد از هر بازی تنش‌هایی را ایجاد کرد و باعث شد استقلال روند بسیار خوب خود را از دست بدهد.

وی در پایان درباره نفت آبادان نیز گفت: من فکر می‌کنم با همین تساوی نفت آبادان توانست جایگاه خود را برای بقا در لیگ برتر تثبیت کند. متأسفانه این گله‌مندی به باشگاه نفت آبادان وارد است که چرا در حالی که ویسی و ویسی‌های زیادی در فوتبال خوزستان داشتیم، چنین اتفاقی از ابتدای فصل برای نیمکت تیم افتاد. این فصل، نفت با انتخاب‌های اشتباه به چنین حال و روزی افتاد، در حالی که اگر افراد درست در جایگاه‌های درست قرار می‌گرفتند، نفت اکنون در کمرکش جدول بود و می‌توانست تعدادی جوان را به عنوان پدیده‌های لیگ معرفی کند. متأسفانه انتخاب‌های بد باعث شد تیم با ریشه نفت مسیر را به بیراهه برود. البته از زمانی که مسعود رضائیان به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده است او با دعوت از عبدالله ویسی توانست به وضعیت این تیم سروسامان دهد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86005

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر