خبر بد برای استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: به هر حال شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کمتر شده است و به همین دلیل می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان اسیا را به دست بیاورد. البته استقلال همچنان باید تا دقیقه نود تلاشش را ادامه دهد و ناامید نشود.

خبر بد برای استقلال

استقلال با شکست در داربی امید اندکی برای قهرمانی در لیگ دارد اما همچنان شانس یکسانی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. بازیکن سابق استقلال با تایید این مساله می‌گوید استقلال همچنان باید تا دقیقه ۹۰ در لیگ‌برتر تلاش کند.

افشین حاجی‌پور، بازیکن سابق استقلال درباره صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: استقلال مقابل پارس جنوبی عملکرد خوبی داشت و توانست به مرحله بعدی مسابقات حذفی راه پیدا کند.این پیروزی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در لیگ لازم بود و خدا رو شکر که استقلال به این مهم دست یافت.

وی درباره اینکه ساپینتو ترکیب تیمش را برای این دیدار تغییر داده بود، تصریح کرد: به هر حال مسابقات لیگ یرتر فشرده و به روزهای اوجش رسیده است و تیم ها باید با تمام توان و تمرکز در هفته های پایانی ظاهر شوند. احتمالا ساپینتو برای اینکه بازیکنانش دچار اسیب دیدگی نشوند دست به چنین کاری زده لست.

شانس استقلال در لیگ کم شده و می‌تواند قهرمان جام حذفی شود

حاجی پور در پاسخ به این سوال که بسیاری از کارشناسان و هواداران معتقدند استقلال باید مسابقات جام حذفی را جدی بگیرد و آیا این مساله باید در اولویت استقلال باشد یا خیر؟ خاطرنشان کرد:  به هر حال شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کمتر شده است و به همین دلیل می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان اسیا را به دست بیاورد. البته استقلال همچنان باید تا دقیقه نود تلاشش را ادامه دهد و ناامید نشود.

به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم

بازیکن سابق استقلال درباره ارزیابی‌اش از عملکرد ساپینتو بیان داشت: ساپینتو عملکرد بدی نداشته و با توجه به اینکه اولین فصل حضورش در فوتبال ایران است، به وی نمره قبولی می‌دهم. امیدوارم شرایط ادامه حضور این مربی در فوتبال ایران مهیا شود.

وی درباره اینکه طلب استراماچونی، مربی ایتالیایی هم پرداخت شد اما استقلال شانس حضور در آسیا را از دست داده است گفت: کاش کمی زودتر این اتفاق می‌افتاد تا حق استقلال بابت حضور در آسیا ضایع نشود. باز جای شکرش باقی است که سرانجام این پول پرداخت شد تا تبعات بعدی این پول گریبان استقلال را نگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84922

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر