ساپینتو کوتاه نمی‌آید | برنامه استقلالی‌ها برای جام حذفی

تمرینات تیم استقلال بعد از بازی با پرسپولیس با جدیت در کمپ ناصر حجازی دنبال می شود و آبی پوشان بعد از 24 ساعت استراحت با پیگیری تمرینات منظم مهیا می شوند که به شهر جم سفر کنند.

ساپینتو کوتاه نمی‌آید | برنامه استقلالی‌ها برای جام حذفی

، استقلال بعد از شکست دردربی حالا با جدیت بیشتری به جام حذفی نگاه می کند چرا که در این جام بر خلاف لیگ برتر برای بالا بردن جام نیاز به اما و اگرها ندارد و در صورت پیروزی در بازی های پیش رو می تواند قهرمان شود. پیروزی در جم یک گام آبی ها را به جام قهرمانی حذفی نزدیک تر خواهد کرد و کاملا طبیعی است تمرینات استقلال اینروزها با جدیت دنبال شود و از همه مهمتر از تصاویر ریکاردو ساپینتو پیداست او اصلا تصور نمی کند که تیمش در جم بازی آسانی پیش رو دارد.

جزء کوین یامگا که مصدوم است استقلال با همه نفرات راهی جم می شود و شاید تغییرات در ترکیب استقلال برای بازی با پارس به نسبت دربی کم باشد. تغییرات هم احتمالا مربوط به بازیکنانی است که در دربی در حد و اندازه های استقلال بازی نکردند.

جام حذفی جام شگفتی هاست و بارها و بارها تیم های دسته اولی در جدال با تیم های لیگ برتری پیروز شده اند.  به خصوص که تلاش می کنند با بازی فشرده و دفاعی و استفاده از ضد حملات تیم های لیگ برتری را شکست دهند و این اتفاق بارها و بارها در جام حذفی رخ داده است. هم در مسابقات فصل گذشته و هم در مسابقات سال جاری. نه فقط پارس جنوبی بلکه استقلال ملاثانی هم به این مرحله از بازی ها صعود کرده است و میزبان تیم هوادار است و با این انگیزه به میدان می آید که با شکست تیم تهران دست به شگفتی بزند و یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بازی ها باشد. پارس جنوبی هم که فرصت صعود به لیگ برتر را از دست داده می خواهد در جام حذفی هنرنمایی کند. استقلال با علم به این موضوعات راهی جم می شود و از جدیت استقلال در تمرینات اینروزهای تیم پیداست که حریف را دست کم نمی گیرد و این خواسته مهم ریکاردو ساپینتو از شاگردانش است.

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84300

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر