مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!

مهاجم جدید استقلال در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.

مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!

مهاجم جدید استقلال در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.

آریا برزگر یکی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی چند روزی است کار خود را زیر نظر جواد نکونام شروع کرده و امیدوار است با پیراهن جدید بتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

درباره مهاجم تیم امید ایران اما طی روزهای گذشته یک حاشیه عجیب پیش آمده است؛ برزگر در آخرین بازی دوستانه استقلال مقابل آلومینیوم با پیراهن شماره ۱۰ تیم تازه خود به میدان رفت تا اینطور تصور شود، ‌شماره فصل پیش سجاد شهباززاده به بازیکن ۲۰ ساله و جدید آبی‌ها رسیده است.

با توجه به جدایی قطعی سجاد شهباززاده از استقلال، پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ توسط بازیکن جوان آبی‌پوشان حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و همین امر باعث شد تا او در تمرین روز گذشته شماره روی لباس خود را پنهان کند!

برزگر که در شروع مجدد تمرین استقلال نیز با شماره ۱۰ کار خود را جلو برد، بخشی از شورت ورزشی خود را بالا زد تا شماره‌ای که برتن کرده مشخص نشود. او با این اقدام می‌خواست ثابت کند که دنبال شماره خاصی در استقلال نیست و برای موفقیت به این تیم آمده است.

با همه این‌ها برزگر با انگیزه زیاد کار خود را در استقلال پیش می‌برد. او در تیم امید هم شرایط خوبی داشت و حالا امید دارد در خط حمله آبی‌پوشان بتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و یکی از جوانان آینده دار فوتبال ایران لقب بگیرد.

منبع:خبرورزشی 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84784

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر