بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی در لیست استقلال نیست

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سجاد شهباززاده از لیست استقلال برای دربی تهران خط خورد. شهباززاده از بازیکنانی بود که یحیی گل‌محمدی مدت‌ها به دنبال او بود.

بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی در لیست استقلال نیست

یحیی گل محمدی دو فصل پیاپی دنبال جذب سجاد شهباززاده بود اما نتوانست او را از سپاهان بگیرد. ابتدای فصل اما استقلالی‌ها این مهاجم را که دوران اوج خود را سپری کرده به خدمت گرفتند که خیلی‌ها می‌گویند یکی از اشتباه ترین خریدهای استقلال در چند سال اخیر بود.

سجاد امسال با وجود تلاشی که داشت نتوانست رضایت ساپینتو را جلب کند و در چند دیداری که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت پایش به گل باز نشد.

ساپینتو که تقریباً مهاجمان خود را برای دیگری می‌شناسد، ترجیح داد نام این مهاجم باتجربه را از لیست بازی با پرسپولیس خط بزند و روی بقیه بازیکنان خود حساب باز کند. شاید اگر سالهای گذشته شهباززاده به پرسپولیس می‌رفت سرنوشت فوتبالی‌اش عوض می‌شد و در دربی فردا یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که مقابل استقلال قرار می‌گرفتند اما بهر حال این اتفاق رخ نداد و سجاد برخلاف دو سال پیش که در سپاهان آقای گل شده بود، فصل ناامیدکننده ای را در استقلال سپری می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود ساپینتو در این بازی هم از مثلث محبی، قایدی و ارسلان مطهری استفاده کند.در آن سو باید دید گل محمدی از میان محمد عمری، مهدی عبدی ، عیسی آل کثیر و پریرا چه کسی را انتخاب می‌کند؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83436

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر