ستاره پرسپولیس هم از لیزراندازها انتقاد کرد!

ستاره خط دفاعی و پنالتی‌زن اول پرسپولیس هم از دست لیزراندازها عصبانی شد.

ستاره پرسپولیس هم از لیزراندازها انتقاد کرد!

ستاره خط دفاعی و پنالتی‌زن اول پرسپولیس هم از دست لیزراندازها عصبانی شد.

به گزارش عرشه آنلاین، گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.»

گئورگی گولسیانی، ستاره خط دفاعی و پنالتی‌زن اول پرسپولیس، در کرمان در شرایطی از روی نقطه پنالتی دبل کرد که هنگام زدن ضرباتش نور لیزر در چشمانش بود و عملا با چشم بسته دو گل زد. به نظر می‌رسد این اتفاق حسابی مدافع آرام پرسپولیس را کلافه کرده و از تنبیه سخت مدنظرش برای افرادی که در استادیوم لیزر می‌اندازند نوشت و در این باره گفت: «خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان به من ربطی ندارد!»

مدافع گرجستانی پرسپولیس با انتشار ویدئوی دو گل خود در اینستاگرام خطاب به تماشاگرانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند جملاتی را نوشت و از هواداران خودشان نیز خواست به هیچ وجه از لیزر استفاده نکنند چرا که این کار را بی فرهنگی و احمقانه دانست.

گولسیانی در این خصوص نوشت: «برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند: جایی برای شما در استادیوم وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌به‌حال شما که این به من بستگی ندارد.» / فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82183

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر