اولین جام از دست یحیی رفت | سوپرجام به خوزستانی ها رسید

تیم فولاد خوزستان با برتری برابر پرسپولیس فاتح سوپرجام فوتبال ایران شد تا بدین ترتیب دست گل‌محمدی و شاگردانش به اولین جام فصل نرسد.

اولین جام از دست یحیی رفت |  سوپرجام به خوزستانی ها رسید

تیم فولاد خوزستان با برتری برابر پرسپولیس فاتح سوپرجام فوتبال ایران شد تا بدین ترتیب دست گل‌محمدی و شاگردانش به اولین جام فصل نرسد.

این بازی زیرسایه ابتلای چند بازیکن دو تیم به کرونا برگزار می‌شود و همچنین فولاد با خرید جدید خود علیرضا کوشکی که مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت، وارد زمین شده است.

فولاد قهرمان سوپرجام شد؛ 

تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. موسی کولیبالی در دقیقه ۱۸،‌ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

 

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توانسته بود گل‌گهر را با نتیجه ۵ بر صفر شکست بدهد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سوپرجام به دست بیاورد. بدین ترتیب اولین جام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از دست شاگردان گل‌محمدی پرید و فولاد پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی سال گذشته، پرسپولیس را هم قربانی جاه‌طلبی‌اش کرد.

فولاد ۱ - پرسپولیس ۰(دقیقه ۱۸: موسی کولیبالی): سانتر فولاد از روی نقطه کرنر باعث شد شاگردان نکونام در اولین موقعیت‌شان به گل برسند. ضربه سر کولیبالی پس از برخورد به زمین در میان غفلت خط دفاعی پرسپولیسی‌ها وارد دروازه شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8072

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر