وعده جذاب فرهاد به هواداران استقلال | هافبک طراح در رادار مجیدی

فرهاد مجیدی گفت: یک هافبک برزیلی مدنظرمان بود و باشگاه هم تلاش کرد؛ متاسفانه جلسات به نتیجه نرسید و یک هافبک دیگری را معرفی کردم.

وعده جذاب فرهاد به هواداران استقلال | هافبک طراح در رادار مجیدی

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید در مورد کنفرانس قبلی صحبت کنم که صحبت‌هایی را در مورد تیم ملی و سرمربی تیم ملی انجام دادم. اعتراف می کنم که یک مقدار تند صحبت کردم و ناراحتی بچه ها بعد از پیروزی مزید بر علت شد که آنطور حرف بزنم. از آقای سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند و به عنوان سرمربی حرفه ای می دانم که نباید در کار او دخالت کنم و هر طوری که دوست دارد می تواند تیمش را ارنج کند.

او ادامه داد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید مقام بالاتری در تیم ملی داشته باشد. روابط دوستانه ای با سرمربی تیم ملی دارم و بارها از او حمایت کردم؛ وقتی نیاز به همدلی داریم یک رفتار متقابل را از سرمربی انتظار دارم و تقاضا دارم که شان استقلال در تیم ملی بالاتر باشد. مردم از موفقیت تیم ملی خوشحال می شود و این خوشحالی ها رنگی نیست و مربوط به سه رنگ پرچم کشورمان است.

مجیدی درمورد وضعیت تیم پیکان گفت: پیکان مسابقات خوبی انجام داده و باید باهوش بازی کنیم. بازی سختی است. از بازیکنان ممنونم که با توجه به شرایط تمرینی در مسباقه قبلی تلاش کردند در کل بازی سخت و مشکلی داریم.

سرمربی استقلال همینطور درباره جذب بازیکن ازبکستانی و پلی میکر هم گفت: ما یک هافبک برزیلی مدنظرمان بود و باشگاه هم تلاش کرد متاسفانه جلسات به نتیجه نرسید و یک هافبک دیگری را معرفی کردم و امیدوارم این بازیکن را جذب کنند تا مشکل خط میانی حل شود. بازیکن ازبک را از قبل می شناختم و بازی های ازبکستان را آنالیز می کردیم و جوان است و به نظرم خیلی می تواند به تیم ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حردانی به بازی فردا می‌رسد یا خیر، گفت: باشگاه به ما گفتند که می تواند در این بازی بازی کند.

سرمربی استقلال درمورد اینکه جابجایی‌ها در زمستان روی چینش بازیکنان در ترکیب تیم اثر می‌گذارد یا خیر، گفت: آقای عارف آغاسی جزو خروجی ما نبود و ایشان یک ماهی بود که صحبت می کرد و دوست داشت که جدا شود و مسائل زندگی در تهران دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. او جزو برنامه خروجی ما نبود و با توجه به نیازهایی که داشتیم بازیکن جذب کردیم.

مجیدی درمورد حضور جانواریو در آکادمی استقلال و حضور آرش برهانی به عنوان ریاست این آکادمی بیان کرد: خیلی خوشحالم که آقای جانواریو قرار است به تمرین بیاید و برای آقای برهانی هم در عرصه مربیگری خوب بودند و امیدوارم در پست جدیدشان هم موفق باشند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8069

ارسال نظر