صدای اعتراض بازیکنان استقلال بلند شد

بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال در برابر ذوب آهن بازیکنان تیم استقلال به صورت خودجوش به سکوت خود علیه باشگاه پایان دهند و در کنار حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا از مشکلات مالی خود حرف زدند.

صدای اعتراض بازیکنان استقلال بلند شد

بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال در برابر ذوب آهن بازیکنان تیم استقلال به صورت خودجوش به سکوت خود علیه باشگاه پایان دهند و در کنار حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا از مشکلات مالی خود حرف زدند.

موجی از گلایه بازیکنان استقلال علیه باشگاه دوباره به راه افتاده است و پیش بینی می شود اگر در زمینه پرداخت درصد ها و پاداش های معوقه اتفاقی صورت نگیرد بازیکنان باز هم به مصاحبه های خود ادامه دهند.

بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال در برابر ذوب آهن بازیکنان تیم استقلال به صورت خودجوش به سکوت خود علیه باشگاه پایان دهند و در کنار حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا از مشکلات مالی خود حرف زدند. اینکه شب عید دست خالی به خانه های خود رفتند و پاداش پیروزی آنها هفته هاست معوق شده و درصد های قرارداد خود را دریافت نکردند. همه این ها در حالی است که استقلال پیش از بازی با ذوب آهن پیروزی های ارزشمندی در برابر تیم های گل گهر و فولاد به دست آورده بود. گلایه بازیکنان استقلال این بود که چرا باشگاه برای دلخوشی بازیکنان هم شده حتی برای پرداختی ها وعده هم نمی دهد و همه اش از پول استرا حرف می زند.

دیشب هم این اتفاق تکرار شد و علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی در برنامه فوتبال برتر کلامی از پرداختی ها به بازیکنان استقلال صحبت نکردند. این در حالی است که تیم همزمان در دو جبهه برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش می کند و از نظر فنی شرایط خوبی دارد. نکته قابل توجه اینکه در برنامه شب گذشته علی فتح الله زاده مدعی شد درصدهای خوبی به بازیکنان پرداخت شده است اما روزبه چشمی بعد از اینکه روی خط آمد مدعی شد که باشگاه یک جور حساب و کتاب کرده و بازیکنان جور دیگر و درصدهای پرداختی را قبول ندارد و به نظر می رسد با جدایی بازیکنان از استقلال حل و فصل این حساب و کتاب ها به کمیته وضعیت بکشد.

علی فتح الله زاده پیش از تعطیلات نوروز در اردوی تیم استقلال حاضر شد و خطاب به بازیکنان قول داد پیش از سال نو درصدی از قراردادها را به آنها پرداخت خواهد کرد اما این کار را انجام نداد و عوض آن عارف غلامی را به خاطر تحریک بازیکنان برای تعطیلی تمرین ۲۰ درصد جریمه کرد و اما بازیکنان با انتشار استوری دوم مدعی شدند تعطیلی تمرین و اعتراض به مشکلات مالی تیم کار همه آنها بوده است و نه تنها یک بازیکن. این کشمکش ها ممکن است در جایی هم به تیم آسیب می زند چون در مسیر سخت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی اعضای تیم باید با هم در یک مسیر باشند و مسیر تقابل آبی ها را از هدفی که دارند، دور می کند.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80225

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر