سنگ تمام داور برای پرسپولیسی ها | پنالتی اشتباهی برای شاگردان یحیی

یک کارشناس داوری در خصوص قضاوت امیر عرب براقی در دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس اظهار کرد: طبیعتا وقتی داور در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد، نمی‌توان گفت که او عملکرد خوبی داشته است.

سنگ تمام داور برای پرسپولیسی ها | پنالتی اشتباهی برای شاگردان یحیی

یک  کارشناس داوری در خصوص قضاوت امیر عرب براقی در دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس اظهار کرد: طبیعتا وقتی داور در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد، نمی‌توان گفت که او عملکرد خوبی داشته است.

تورج حق‌وردی معتقد است کمک داور باعث شد که پنالتی اشتباهی برای پرسپولیس گرفته شود.

تورج حق‌وردی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت امیر عرب براقی در دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به اتمام رسید، اظهار کرد: طبیعتا وقتی داور در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد، نمی‌توان گفت که او عملکرد خوبی داشته است. حتی می‌توان گفت عرب‌براقی در بقیه صحنه‌های بازی که درست قضاوت کرد اما تصمیم او و تیمش در صحنه جنجالی دقیقه ۲۸ باعث شد روند و نتیجه بازی تغییر کند.

وی ادامه داد: او ابتدا خطای مدافع مس را بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد که تصمیم او درست بود و سلیمان‌زاده را به درستی اخراج کرد اما متاسفانه با نظر کمک داور، تصمیمش را تغییر داد و پنالتی گرفت. پنالتی اشتباه بود زیرا مدافع مس در خارج از محوطه خطا کرده بود.

این کارشناس داوری اضافه کرد: حتی اگر با مشورت با کمک داور پنالتی اعلام کرد، باید کارت قرمز مدافع مس را برمی‌گرداند و به او کارت زرد نشان می‌داد. در نتیجه تیم داوری ۲ اشتباه متوالی انجام داد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79711

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر