طارمی چگونه کاپیتان تیم ملی شد؟

احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش از ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه دوم خارج شدند، وحید امیری و علیرضا بیرانوند در این بازی به میدان نیامدند، سردار آزمون هم در این مقطع در ترکیب تیم ملی حضور نداشت تا به نحوی جالب، مهدی طارمی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان شود.

طارمی چگونه کاپیتان تیم ملی شد؟

مهدی طارمی که رفته رفته به تعداد گل های سردار آزمون در تیم ملی فوتبال کشورمان نزدیک می شود این روزها بهترین و تاثیر گذارترین مرد ایرانی در عرصه فوتبال جهان است.

با توجه به حضور مردانی مثل جهانبخش و آزمون در تیم ملی فوتبال کشورمان و سن اندک این مردان، به نظر نمی رسد دیگر مهدی طارمی فرصتی برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال کشورمان پیدا کند مگر این که در شرایطی خاص مثل بازی برابر تیم ملی کنیا و در غیبت گزینه های اصلی بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی، بازوبند به مهدی طارمی برسد.

به جز مردانی مثل جهانبخش و آزمون که از آنها به عنوان کاپیتان های تیم ملی در سالهای آتی نام بردیم همین امروز، وحید امیری و حاج صفی و کریم انصاری فر در صورت دعوت به تیم ملی و حتی احتمالا بیرانوند هم نسبت به مهدی طارمی مقدم در بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی هستند.

درباره بیرانوند باید گفت احتمال تقدم کاپیتانی او و مهدی طارمی در حضور همدیگر تقریبا برابر است و به خاطر زمان یکسان حضور در تیم ملی احتمالا انتخاب اولویت کاپیتانی بین این ۲ نفر بسته به نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان است.

منبع: طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79431

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر