اولتیماتوم آخر یحیی به درویش | جدایی گل محمدی از پرسپولیس قطعی شد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مشکلات این باشگاه استعفا داده بود و با اولتیماتوم به رضا درویش حاضر به برگشت شده بود، در تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان جدی است.

اولتیماتوم آخر یحیی به درویش | جدایی گل محمدی از پرسپولیس قطعی شد؟

از همان ابتدا هم مشخص بود برآورده کردن شروط یحیی گل محمدی برای باشگاهی چون پرسپولیس که در این مقطع دچار مشکلات مالی عدیده ای شده، کار سختی است و رضا درویش نمی تواند هر سه شرط سرمربی تیمش را تنها پس از گذشت ۱۰ روز برآورده کند.

بیشتر بخوانید: نگرانی گل‌محمدی جدی شد | پیشنهاد نجومی اعراب برای ستاره پرسپولیس

با این حال اقداماتی که انجام شده و قرار است طی امروز و فردا صورت بگیرد و از سوی دیگر حمایت شدید هواداران پرسپولیس از یحیی، باعث شده کارشناسان و اهالی فوتبال معتقد باشند یحیی  به شکل کاملا واضح و بلند، پیام خود را به وزارت ورزش، باشگاه و هواداران رساند و حالا وقت بازگشت اوست چرا که بسیار بعید است او در چنین شرایطی پرسپولیس را رها کند.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز شاه‌ماهی نقل و انتقالات به یحیی | گل محمدی دست به کار شد

اما درنهایت این گل محمدی است که باید تصمیم گیری کند و مربیان پرسپولیس نیز در انتظار تصمیم نهایی او هستند. حمید مطهری دستیار اول گل‌محمدی که طی دو روز گذشته وظیفه داشته تمرین تیم را برگزار کند، تا دوشنبه (فردا) در تمرینات منتظر یحیی خواهد ماند و اگر سرمربی پرسپولیس تصمیم به جدایی بگیرد، او نیز از روز سه‌شنبه در تمرین تیم حاضر نخواهد شد. آن هم در شرایطی که با توجه به حضور مهرداد خانبان و کریم باقری در اردوی تیم ملی و غیبت آنها در تمرینات پرسپولیس، دیگر دستیاران یحیی از جمله داوود فنایی، عسگری و رحیم‌پور هم از مطهری پیروی کرده و دیگر در تمرینات حاضر نخواهند شد تا عملا پرسپولیس در سخت ترین و حساس ترین شرایط تنها بماند.

حالا باید منتظر بود و دید در نهایت روز سه‌شنبه تمرین با حضور یحیی برگزار می‌شود یا در غیبت او و تمامی دستیارانش./ طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7476

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر